Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:29:02 GMT

بانوان قم روی سکوی سوم انتخابی کاتا کوراش قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۲۹۵

بانوان قم روی سکوی سوم انتخابی کاتا کوراش قهرمانی جهان

سمانه سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی فدراسیون ووشو این دوره از مسابقات انتخابی کاتا کوراش قهرمانی کشور برای شناخت برترین‌ها به منظور حضور در مسابقات هنرهای رزمی جهان به شکل آنلاین به انجام رسید و قمی‌ها سکوی سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: کسب مجوز برای حضور در مسابقات هنرهای رزمی ۲۰۲۱ قهرمانی جهان به میزبانی کره‌جنوبی موجب رقابت نزدیک ورزشکاران شرکت کننده در این انتخاب شد و بانوان ورزشکار از استان‌های مختلف با بهره‌گیری از فضای مجازی در دو گروه سنی زیر ۳۰ و بالای ۳۰ سال با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رئیس هیات ووشو استان قم افزود: فدراسیون ووشو این دوره از مسابقات را در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کرد و اتفاق ویژه برای ورزش بانوان قم، موفقیت خانم‌ها یلدا صمدی و نازنین وثیقی در کسب رتبه سوم و نشان برنز مسابقات بخش بانوان زیر ۳۰ سال بود تا یک موفقیت دیگر در کارنامه سال ۱۴۰۰ ووشو قم ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: در گروه سنی زیر ۳۰ سال بخش بانوان تیم سمنان متشکل از فاطمه فراتی و عسل کلامی در جایگاه نخست ایستاد، تیم البرز با ترکیب مهسا صدیقی و مبینا دانش‌فر نایب‌قهرمان شد و تیم هیات ووشو قم با حضور یلدا صمدی و نازنین وثیقی رتبه سوم این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

سلیمانی کسب این افتخار را یک دستاورد بزرگ برای ووشو قم توصیف کرد و ابراز داشت: این تیم با هدایت فاطمه سلیمانی به مصاف حریفان رفت و در بخش تیمی زنان نیز موفق به کسب مقام سوم شد، کوراش از جمله رشته‌های زیر مجموعه هیات است که ورزشکاران پرتوانی دارد و در آینده قطعا شاهد موفقیت‌های بیشتر در این رشته خواهیم بود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم كاتا كوراش انتخابي تيم ملي مسابقات جهاني كره جنوبي ووشو قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان