Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح ها که با حضور استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و سهامداران این شرکت برگزار شد در سخنانی گفت: ماشین ریخته‌گری اسلب عریض با هدف تامین شمش شرکت‌های نوردی راه اندازی می شود. با اجرای این طرح علاوه بر میزان تولید فعلی شمش،‌ سالانه یک میلیون و ۲۰۰‌ هزار تن شمش اسلب عریض با گریدهای فولاد آلیاژی و ساختمانی در شرکت فولاد خوزستان تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین ابراهیمی سرمایه‌گذاری این طرح را ۱۲۸ میلیون یورو و مدت زمان آنرا ۳۶ ماه پیش بینی کرد و افزود: هدف از راه اندازی کارخانه اکسیژن ۴، بهینه‌سازی کیفیت، پایداری سیستم و افزایش ظرفیت تولید است.

وی با بیان اینکه به منظور تامین گازهای صنعتی موردنیاز طرح‌های توسعه‌ای، احداث کارخانه اکسیژن ۴ در اولویت قرار گرفته است اظهار داشت: هزینه اجرای این طرح ۲۶ میلیون یورو می باشد.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان همچنین گفت:با راه‌اندازی این طرح، ۱۶ هزار متر مکعب بر ساعت گاز اکسیژن با درجه خلوص ۹۹.۵ درصد، یک هزار مترمکعب در ساعت اکسیژن مایع، هشت هزار متر مکعب گاز نیتروژن، ۵۰۰ متر مکعب نیتروژن مایع و همچنین ۵۶۰ متر مکعب بر ساعت آرگون مایع تولید می‌شود.

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه اختصاصی ۵۲۰ مگاواتی در شرکت فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت:با احداث این نیروگاه علاوه بر برداشته شدن محدودیت‌های مصرف برقدر این شرکت ، پایداری تولید تضمین می‌ شود.

ابراهیمی در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به کاهش تولید فولاد ناشی از محدودیت‌های مصرف برق، احداث نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی با امکان توسعه تا یک هزار مگاوات در دستور کار قرار گرفت.

شرکت فولاد خوزستان با استفاده از ماشین های ریخته گری، فولاد مذاب را به تختال و شمش تبدیل می کند.

برچسب‌ها کلنگ زنی فولاد خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی فولاد خوزستان کلنگ زنی فولاد خوزستان اهواز شرکت فولاد خوزستان متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر