Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@10:14:07 GMT

تاریخ سازی بازیکن فلسطینی در فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۳۷۰

تاریخ سازی بازیکن فلسطینی در فوتبال اروپا

عدی دباغ به اولین بازیکن فلسطینی تبدیل شد که موفق می شود در فوتبال اروپا گلزنی کند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استار، عدی دباغ بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در جریان دیدار این هفته در لیگ پرتغال تاریخ سازی کرد. در دیدار دو تیم اروکا و ویتوریا گیمارش که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، او توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند تا اولین بازیکن فلسطینی تاریخ لقب گیرد که در رقابت های اروپایی موفق به گلزنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در لیگ کویت سابقه بازی داشت در ابتدای فصل راهی لیگ پرتغال داشت و پیراهن تیم فوتبال اروکا را به تن کرد و اکنون اولین گل خود را در این تیم به ثمر رساند.

عدی دباغ ۲۲ ساله طی ۲۴ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال فلسطین توانسته است ۸ گل ملی نیز ثبت کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است

رئیس کمیسیون اروپا مخالفت خود را با عملیات نظامی برنامه‌ریزی‌شده در رفح، شهری در جنوب نوار غزه که ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در جریان مناظره‌ای که در ماستریخت هلند برگزار شد، گفت: «حمله اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است.»

به نقل از آناتولی، او در پاسخ به این سؤال که آیا حمله به رفح یک خط‌ قرمز خواهد بود و منجر به تحریم نتانیاهو می‌شود، گفت: «من هرگز خط قرمزی نمی‌کشم، اما فکر می‌کنم حمله (نخست‌وزیر اسرائیل) نتانیاهو کاملاً غیرقابل‌قبول خواهد بود.»

وی اعلام کرد کمیسیون اروپا با کشورهای عضو صحبت خواهد کرد و در صورت تهاجم به رفح مطابق با آن عمل خواهد شد.

با وجود افزایش مخالفت‌های بین‌المللی، رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را برای حمله زمینی به رفح اعلام کرد، جایی که بیش از ۱.۴ میلیون فلسطینی برای فرار از حمله مرگبار این رژیم به نوار غزه پناه گرفته‌اند.

از هفت اکتبر، بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک در میان ویرانی‌های گسترده و کمبود شدید مایحتاج اولیه شهید شده‌اند.

به گفته سازمان ملل، بیش از 6 ماه پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی، بخش‌های وسیعی از غزه در ویرانه‌ها قرار گرفته است و ۸۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان