Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس خزانه داری و بهای تمام شده جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت تحصیلات: لیسانس حسابداری سن: 25 الی 35 سال میزان سابقه: 4 سال مسلط به حسابداری خرید و فروش و خزانه داری آشنایی کامل با مفاهیم قیمت تمام شده آشنایی با نرم افزار سند پرداز و هوشمند نوین کار مزیت محسوب میشود. ترجیحا ساکن شرق و شمال شرق تهران محل کار: بلوار ارتش بیمه درمان تکمیلی وام ناهار بسته ها و هدایای مناسبتی مدیر تولید جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت تحصیلات: حداقل کارشناسی مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و مهندسی مکانیک سن: 30 تا 40 سال درک صحیح از تولید تجهیزات پیچیده و یکپارچه سازی سیستم دانش در مورد روشهای تولید و بهبود فرآیندها توانایی حل مسئله، تفکر انتقادی توانایی استفاده از مهارتها در تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی مشکلات داشتن مهارت های ارتباطی دانش در زمینه تولید شامل قابلیت ها و کارایی ماشین توانایی استفاده از نقشه های فنی و مهندسی OPC-BOM هماهنگی، کنترل و نظارت بر تولید محصول و کیفیت آنها نظارت و کنترل دقیق بر دریافت مواد اولیه و مواد کمکی از انبار مسلط به برنامه ریزی و کنترل تولید محل کار: شهرک صنعتی ایوانکی، کیلومتر 50 جاده خاوران سرویس رفت و برگشت بیمه درمان تکمیلی وام صبحانه ناهار میان وعده بسته ها و هدایای مناسبتی کارشناس تولید جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت سن 25 تا 35 سال تحصیلات: کارشناسی مهندسی صنایع یا مهندسی مکانیک مهارت های تحلیلی و ارزیابی مشکلات فنی آشنایی با سیستم های برنامه ریزی تولید آشنایی با ارزیابی کار و زمان و بالانس خط مسلط به مباحث تولید، عملیات و یکپارچه سازی سیستم محل کار: شهرک صنعتی ایوانکی، کیلومتر 50 جاده خاوران سرویس رفت و برگشت بیمه درمان تکمیلی وام صبحانه ناهار میان وعده بسته ها و هدایای مناسبتی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل hr@depoint.ir پربیننده ترین شرط پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چیست ؟ استخدام انباردار در یک شرکت تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی شمس آباد استخدام کارشناس فروش با پورسانت فروش، بیمه و درآمد تا 30 میلیون در اهواز استخدام حسابدار در شرکت راهسازی بنیس پل در تهران استخدام کارشناس فروش در شرکت دایو پارس در همدان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است.

بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است.

پرونده بابک زنجانی عفو منجر به آزادی نشده است و مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.

گفتنی است؛ اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

کد خبر 6093056

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت
  • اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت شده است
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان