Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک سینا در هم اندیشی معاونت برنامه ریزی با معاونین مناطق، عملکرد مطلوب بانک و ارتقاء شاخص های عملکردی را ناشی از سرمایه گذاری صحیح و قابل اعتماد در زیرساخت ها، افزایش بهره وری، جذب منابع و کسب درآمد از طریق عملیات بانکداری دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر ایمانی ضمن تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بحث بصیرت و ولایت اشاره کرد و گفت: نقش بصیرت و ولایت در جنگ تحمیلی 8 ساله نشان داد دانایی و بصیرت امام(ره) اجازه دست یازی دشمنان به کشور را نداد و با وجود اینکه تمام دنیا علیه کشور اسلامی ایران بودند، بصیرت و ولایتمداری امام(ره) راه را بر سیاست های کثیف و بی رحمانه آنان بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر ایمانی در ادامه سخنان خود به اتفاقات مثبت حادث شده در بانک اشاره کرد و گفت: بانک سینا وارد دوره جدیدی از فعالیت های بانکی شده و با وجود رقبای بانکی دیگر همچنان در ارتقاء شاخص ها و شفافیت صورتهای مالی پیشتاز دیگر رقبای مالی خود است.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ارائه مطلوب خدمات به مشتریان گفت: در فضای رقابتی با سایر بانک ها باید وارد مرحله جدید و جدی تری از عملیات بانکی شویم و با اجرای کارگاه های بهره وری به نتایج مطلوبتری برسیم. فضای بانک باید فضای جدیدتری برای فعالیت شود. قطعا در سال های آتی علاوه بر سود تسهیلات، باید برای ورود به اقتصاد هوشمند، طراحی، سیاستگذاری و برنامه ریزی مالی شود.
وی گفت: در شرایط امروز شبکه بانکی در بحث اقتصاد هوشمند باید به سمت فضای الکترونیک و دیجیتال و رمز ارزها پیش رود. این امر نیاز به ابزارهای نیمه انسانی کارآمد و تحصیل کرده و فضای گسترده در حوزه شاخص ها و عملکرد دارد که خوشبختانه بانک سینا در این بخش با وجود نیروهای متعهد و کاردان سرآمد و پیشرو است.
مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: برای پیشتاز و پیشرو ماندن در این بخش، نیازمند اطلاعات به روز، آگاهی، روش شناسی جدید و انگیزه لازم هستیم و سمت و سوی فعالیت در بانک باید به سمت دیجیتالی و الکترونیک پیش رود.
وی با ابراز خرسندی از شرایط مثبت بانک افزود: بر اساس جمع بندی و اطلاعات ارائه شده، بانک سینا در حال حاضر شرایط خوب و مثبتی را تجربه می کند. البته این شرایط مثبت نباید ما را در همین موقعیت فعلی ساکن کند؛ زیرا که رقبای استراتژیک بانک در همه حوزه ها فعالیت بانکی و مالی دارند و ما موظف به تلاش مستمر و خستگی ناپذیر برای پیشرفت و توسعه عملیات بانکی هستیم.
دکتر ایمانی در ادامه مروری بر وضعیت بانک در سال گذشته داشت و گفت: سال گذشته اتفاقات خوبی در شاخصهای اصلی بانک افتاد. درسال 99 حدود 53 هزار میلیارد ریال جذب منابع داشتیم که این رقم در 5 ماهه ابتدای سال 1400 با رشد 17.3 درصدی به حدود 57 هزار میلیارد ریال رسیده است. این در حالی است که اهداف مدنظر پایان مردادماه در بخش سپرده ها و مصارف بانک نیز محقق شده است.
دکتر ایمانی ابراز داشت: بانک سینا ملاک ارتقاء عملکرد را بر عملیات بانکداری واقعی می گیرد و هیچ گاه سبک و سیاق بنگاهداری و معاملات املاکی را پیشینه خود نساخته است.
وی تصریح کرد: استانداردسازی مطلوب و رشد اقتصادی فراگیر و با ثبات در بانک سینا، پرداخت سود قطعی به سپرده ها، کفایت سرمایه استاندارد و اخذ مجوز احداث چند شعبه جدید از بانک مرکزی را به همراه داشت و با توجه به حساسیت های بانک مرکزی نسبت به احداث شعب، بالابودن تراز مالی و صورت های مالی و شاخص های عملکردی این امتیاز را به بانک سینا داد که با احداث شعب جدید همواره همگام با سیاست های بانک مرکزی و نظام اقتصادی کشور گام بردارد.
دکتر ایمانی با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران خاطرنشان کرد: سرعت و تحول بخشی در امر تسهیلات از اقدامات خوب دیگری بود که صورت گرفت و موجب رضایت مشتریان شد. بانک سینا ارباب رجوع را ولی نعمت خود می داند و در ایفای مسئولیت های خود همیشه رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است.
در این هم اندیشی دو روزه، جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مناطق نیز حضور داشتند و کارگاه های آموزشی مرتبط با حوزه برنامه ریزی برگزار شد.




-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکتر ایمانی بانک سینا شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد

  کاهش نرخ بهره با خوشبینی رو به رشد بانک‌مرکزی نسبت به پایین‌آمدن نرخ تورم ماهانه صورت می‌گیرد که برای بهبود اقتصاد کشوری که در آن قیمت‌ها رشد حدود ۳۰۰درصدی سالانه دارند، حائز اهمیت است. انتظارات بانک مرکزی آرژانتین از کاهش نرخ تورم ماهانه، بسیار سریع‌تر از روندی است که تحلیلگران انتظار دارند.بانک مرکزی آرژانتین، دو هفته قبل هم با اشاره به کندی رشد تورم در بحبوجه تدابیر ریاضتی دشواری که توسط دولت خاویر میلی اجرا می‌شود، نرخ بهره را ۱۰ درصد کاهش داده بود.این کاهش نشان می‌دهد که چگونه دولت با وجود نرخ‌های پایین‌تر، از ثبات بازارها اطمینان بیشتری دارد، چراکه گردش پول کمتر به‌صورت واقعی به جلوگیری از افزایش تورم کمک می‌کند وخطرفراربه سمت دلاربه‌عنوان ارز امن راکاهش می‌دهد. سیاست‌های مالی سختگیرانه میلی، اعتماد سرمایه‌گذاران را در آرژانتین بهبود بخشیده و باعث تقویت ارزش سهام، اوراق قرضه و پزو شده است، اما سطح فقر به همراه رکود اقتصادی افزایش یافته؛ زیرا فعالیت، تولید و مصرف دچار کاهش شده است.با وجود این که نرخ مبادله رسمی و تحت کنترل پزو، مدام کاهش پیدا کرده، اما این ارز در بازارهای موازی محبوب که برای دور زدن کنترل‌های سرمایه استفاده‌می‌شوند،درچندماه گذشته،یکی‌ازقوی‌ترین عملکردهارادرسراسرجهان‌داشته‌است.به گفته معامله‌گران، کاهش نرخ بهره‌ همچنین بانک‌ها را به سرمایه‌گذاری درمزایده‌های خزانه‌داری ترغیب کردوبدهی‌های دولت را پذیرفتند.یکی از معامله‌گران مالی در بوئنوس‌آیرس که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: کاهش نرخ‌ها توسط بانک مرکزی، باعث می‌شود بانک‌ها مجبور شوند پول خود را در مناقصه بگذارند و در نتیجه، کاهش حجم بازپرداخت‌های یک‌شبه ادامه می‌یابد.
   
شوک‌تراپی جواب داد؟
خاویر میلی، رئیس‌جمهور آرژانتین اعلام کرد دولت او در مارس، بیش از ۲۷۵میلیارد پزو (۳۱۵.۴میلیون دلار) مازاد مالی ثبت کرده است. برای سه‌ماهه نخست، این مازاد که نخستین مازاد در نوع خود از سال ۲۰۰۸ است، معادل ۰.۲درصد از تولید ناخالص داخلی آرژانتین است. وی با انتقاد از دولت‌های قبلی به‌دلیل تنگناهای وخیم اقتصادی کشور گفت: ما همه چیز را خواهیم داد تا این کشور را از جهنمی که به ارث برده‌ایم بیرون بیاوریم.درحالی‌که دولت آرژانتین خوشبین است اقداماتش برای کاهش یکی از بالاترین نرخ‌های تورم در جهان موثر واقع شده است اما خریداران هنوز کاملا متقاعد نشده‌اند.این کشور آمریکای جنوبی در حال مبارزه با تورمی است که بر مبنای سالانه، نزدیک به ۲۹۰درصد است و بر مبنای ماهانه، در مارس به ۱۱درصد رسیده است. بااین‌حال، این رقم نسبت به اوج ۲۵درصد در دسامبر که خاویر میلی، رئیس‌جمهور لیبرتارین روی کار آمد و ارزش پول پزو را به‌شدت کاهش داد، کمتر است. میلی از آن زمان به دنبال اقدامات ریاضتی سخت و کاهش هزینه‌ها بوده است که به آغاز کاهش کسری مالی شدید، جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و کاهش قیمت‌ها کمک کرده است.درحالی‌که لوئیس کاپوتو، وزیر اقتصاد آرژانتین اعلام کرد نرخ تورم به‌شدت در حال کاهش است، با افزایش فقر، میلیون‌ها نفر از مردم این کشور، شرایط سختی را تجربه می‌کنند.قیمت‌ها از خواربار تا مراقبت‌های بهداشتی، حتی برحسب دلار، همچنان به‌شدت در حال افزایش هستند. تحلیلگران و اقتصاددانان می‌گویند تورم مبنا، نشانه‌هایی از کاهش را نشان داده است اما نرخ ۱۱درصد، هنوز بسیار بیشتر از افزایش قیمتی است که اکثر کشورها در یک سال مشاهده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد