Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سردارعباسعلی محمدیان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کرج که در صحن شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: 2162 دستگاه سیستم های هوشمند کنترل ترافیک و تجهیزات الکترونیک درنقاط مختلف این استان فعال است . از این تعداد 153 دستگاه پلاک خوان و 109 دستگاه نظارتی است. وی با اشاره به آمار تماس‌های اعلام شده به مرکز فوریت‌های پلیس 110 البرز، گفت: ‌میانگین تماس‌های روزانه 7800 ،‌میانگین ماموریت های روزانه سه هزارو 400 فقره،‌ میانگین تماس‌های 110 مرتبط با پلیس راهور روزانه 540 فقره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدیان خاطرنشان کرد: ماهانه 16 هزارو 200 فقره و سالانه 194 هزارو 400 تماس داریم که شامل تصادفات، ‌سدمعبر، ‌ترافیک،‌ ارائه خدمات و غیره است.
وی با بیان اینکه پلیس راهور البرز نیازمندی‌های ماموریتی دارد ،‌گفت: بکارگیری و بهربرداری کامل از ظرفیت تجهیزات هوشمند ترافیک و فعالسازی هر چه سریعتر دوربین های پلاک خوان در کرج و سایر شهرستان های استان، ‌نصب حداقل 50 دوربین ثبت تخلف سرعت به خصوص در معابر دارای سوابق تصادفات ناشی از سرعت توسط شهرداری‌ها ،تامین ساختمان مناسب برای استقرارعوامل پلیس راهور در مناطق یک ،‌ پنج و هفت کرج و تخصیص خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات به پلیس راهور از اقدامات مدیریت شهری با ماموریت های پلیس است.
این مسوول با اشاره به آمار نقاط پرحادثه البرز،‌اظهارداشت: 78 نقطه پر حادثه در استان وجود دارد که 54 نقطه مربوط به کرج ،‌6 نقطه در فردیس، 6 نقطه در ساوجبلاغ،‌9 نقطه در نظرآباد و سه نقطه در شهرستان اشتهارد واقع شده است .
وی در خصوص تصادفات منجر به فوت و مصدومیت در البرز گفت: طی 6 ماه نخست امسال تصادفات رانندگی در البرز 30 فوتی و 255 نفر مصدوم بر جای گذاشت که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .
محمدیان تاکید کرد: سال گذشته با توجه به محدودیت های کرونایی که صورت گرفت آمار فوتی ها و مصدومان ناشی از تصادفات نسبت به مدت مشابه امسال کاهش داشت در حالی که این آمار امسال افزایش یافته است. وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: 62 نقطه حاشیه نشین در البرز وجود دارد و جمعیت تقریبی استان در سال 1400 نیز حدود سه میلیون 181 هزار 912 نفربرآورد شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمدیان محمدیان انتظامی البرز پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت

استاندار گیلان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به رفع مشکلات پسماند گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در سالن اجتماعات شهرداری رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند گیلان خبر داد و اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و‌ سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در دست احداث است.

 وی با بیان اینکه آرامش خوبی در شهر رشت در ۲ سال گذشته حاکم است، گفت: همدلی و وحدت بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند و چند سالی آرامش خوبی در سطح شهر رشت حاکم است لذا انتظار دارم این همدلی و وحدت ادامه‌دار باشد.

 استاندار گیلان با تأکید بر تسریع در روند احداث تقاطع غیر همسطح در ۵ نقطه شهر رشت گفت: احداث تقاطع غیر همسطح در پنج نقطه رشت یک اقدام جهادی و خوب بود که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف کرده و‌ دولت هم در کنار شهرداری است.

 عباسی با بیان اینکه در خصوص معضل ترافیک در برخی دیگر نقاط رشت باید اقدامی عاجل اتخاذ شود، افزود: در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقداماتی انجام شود زیرا مردم لایق ارایه بهترین خدمات هستند.

 وی با بیان اینکه دولت در کنار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: در خصوص کنار گذرهای شهر رشت و خصوصاً مسکن مهر رشت باید کارهای کارشناسی انجام شود

 استاندار گیلان با تأکید بر اجرای درست طرح تفضیلی شهر رشت بیان کرد: طرح تفضیلی رشت نقش مهمی در توسعه شهری دارد که اگر درست تحقق پیدا کند می‌تواند بخش قابل توجه‌ای از مشکلات را برطرف کند.

 عباسی با ابراز خرسندی از الکترونیکی بودن خدمات شهری افزود: الکترونیکی کردن خدمات شهروندی در رشت بسیار به کاهش ازدحام در ادارات و در نتیجه کاهش ترافیک کمک می‌کند.

 وی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌ها در شهر رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی بوده که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در پنج نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه