Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@09:27:29 GMT

حرف‌های عجیب یزدانی مقابل باشگاه استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۷۷۶

حرف‌های عجیب یزدانی مقابل باشگاه استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که هواداران استقلال در انتظار حضور مدیرعامل جدید این باشگاه هستند، سیاوش یزدانی مدافع آبی ها امروز به باشگاه رفت و بعد از دیدار با مدیران باشگاه ساختمان را ترک کرد!

یزدانی بعد از خروج از ساختمان باشگاه استقلال مقابل خبرنگاران حرف های عجیبی را بر زبان آورد. او در پاسخ به این پرسش که آیا برای حل مشکل معافیت تحصیلی اش به باشگاه رفته، بیان کرد:‌«نه، رفته بودم احوال آقای مددی را بپرسم!»
از یزدانی سوال شد که احوال مددی خوب بود؟ او گفت: «خداراشکر خوب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حضور یزدانی در باشگاه استقلال همراه با مدیربرنامه هایش بود که این مدافع اینطور پاسخ داد: «اتفاقی همدیگر را اینجا دیدیم!»

از مدافع استقلال سوال شد یعنی مشکل سربازی نداری؟ او گفت:‌«نه مشکلی ندارم.»
گفتنی است؛ حضور یزدانی در باشگاه استقلال همراه با مدیربرنامه هایش و بعد این نوع صحبت کردن او عجیب به نظر می‌رسد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد و مشکل یزدانی دقیقا چه بوده است.

256 251

کد خبر 1556366

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به دنبال جبران شکست‌های قبلی مقابل استقلال بود و نمی‌خواست در ورزشگاه خانگی امتیازی به آبی‌ها بدهد، اما نمایش مطمئن خط دفاعی مطمئن صدرنشین لیگ برتر با حضور مرادمند، روزبه چشمی و ایمان سلیمی کاری کرد تا راه نفوذ به سمت دروازه بسته بماند و ضربه زیادی به سمت چارچوب نرود.

محمدحسین مرادمند که در دیدارهای گذشته استقلال هم مطمئن و پرتلاش کار کرده بود، در جدال با تراکتور عملکرد دفاعی درخشانی داشت و بازی موثر او نگذاشت ستاره‌های قرمزپوش کاری از پیش ببرند تا بسته ماندن دروازه تیمش و کسب یک امتیاز منجر به ادامه صدرنشینی آبی‌ها در یک رقابت سخت شود.

مرادمند در همان نیمه اول بازی هم نزدیک بود یک اخراجی از تراکتوری‌ها بگیرد که این اتفاق نیفتاد ولی با این حال، عملکرد این مدافع ویژه‌تر از همه آبی‌پوشان در این مسابقه دشوار بود که توانستند صدرنشینی را حفظ کنند.

این مدافع که قبل از مصدومیت آرمین سهرابیان دور از ترکیب بود، با عملکردش حالا شرایط بازگشت این بازیکن آسیب دیده به جمع نفرات اصلی را سخت‌تر از قبل کرده و بعید نیست دوباره در کنار چشمی و سلیمی در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن دیده شود.

دیگر خبرها

  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!