Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:17:15 GMT

دوازدهمین پرونده قتل در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۰۳۴

دوازدهمین پرونده قتل در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد

ناصر عتباتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارومیه با جلب رضایت اولیای دم مقتول پرونده قصاص نفس مددجوی زندانی پس از ۹ سال به صلح و سازش انجامید.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی پرونده نیز در حال توافق و انجام مراحل اخذ رضایت است افزود: مشارکت و ورود ائمه جمعه وجماعات، ریش سفیدان محلی و خیرین در تسهیل نمودن امر اخذ رضایت از اولیای دم بسیار مؤثر و سازنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با وجود ظرفیت‌های فراوانی که این استان در زمینه صلح و سازش دارد و با لحاظ روحیه گذشت و مصالحه مردم ولایی و شهید پرور این استان و اشاعه فرهنگ صلح و سازش در بین این مردم به عنوان امری پسندیده و مورد قبول، انتظار داریم با همت اعضای شوراهای حل اختلاف و هسته‌های جهادی بخشایش این روند اصلاحی در سال جاری بیش از پیش گسترس یابد.

وی با اشاره به فعالیت تعداد ۱۱ شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در استان بیان کرد: ۱۳۰ نفر از همیاران صلح که ازروحانیون، بزرگان طوایف، معتمدان و خیران استان در هسته های جهادی بخشایش حوزه های قضایی استان سازماندهی شده و در این زمینه شوراهای حل اختلاف استان را یاری می رسانند.

به گزارش ایرنا، این پرونده قتل دوازدهمین پرونده‌ای بود که طی امسال به سازش ختم شد و فرد از دار مجازات رهایی یافت.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی ایرنا ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی ایرنا دادگستری آذربایجان غربی ایرنا ارومیه حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی