Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز یکشنبه با حضور در آیین تودیع و معارفه شهردار جدید شهر «ترک» این شهرستان، افزود: مردم این بخش از محل خودیاری و تسهیلات کم‌بهره در اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف از جمله مقاوم‌سازی و نوسازی مساکن، راه و آب و همچنین نوسازی و احداث مدارس مشارکت کرده‌اند که نوسازی ۶۰ درصدی خانه‌های روستایی و شهری از جمله آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های راه، آب شرب و کشاورزی از جمله اولویت‌های چهار ساله اخیر شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی بوده، بیان کرد: بخش قابل توجهی از آنچه که نیاز و مطالبه مردم در بخش کندوان بود، به صورت مشارکتی عملیاتی شده است.

مشایخی اضافه کرد: تصویب ارتقای جاده میانه - ترک و ۱۷ کیلومتر از محور یونیک - گنجگاه نیز که راه ارتباطی دو شهرستان و دو استان محسوب می‌شود در برنامه گنجانده شده و چهار کیلومتر از آن در ۱۰ روز به اجرا در خواهد آمد و راه آرموداق - کریق نیز به طرف شهرستان در حال پیگیری است.

مشایخی با تاکید بر وجود ظرفیت‌های فراوان در بخش کندوان ظرفیت بومی - محلی از جمله مشارکت مردم بخش را تسهیل‌کننده بسیاری از امور عنوان کرد و افزود: پویایی مردم، توسعه بخش راه را هر چه بیشتر هموار می‌کند.

فرماندار ویژه میانه با قدردانی از تلاش «اکبر میرجلالی» شهردار قبلی شهر «ترک» برای «علی تقی‌پور» در سمت شهردار جدید این شهر آرزوی توفیق، و اظهار امیدواری کرد که ایشان با بهره‌گیری از تجربه خود در شهر آچاچی و تعامل و همراهی با سایر ادارات بخش و در راس با بخشداری همچنین تعامل‌ و همراهی با اعضای شورای شهر بتواند گام‌های موثرتری در راستای توسعه و عمران شهری بردارد.

«مشایخی» بر ضرورت عملکرد متوازن و توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری با رعایت انصاف و عدالت و رعایت فنی بودن امور بنا بر فنی بودن ذات شهرداری تاکید کرد و افزود: شهر «ترک» در حال توسعه بوده و باید با استفاده از ظرفیت بومی و محلی بالا در این شهر به جلب اعتماد و مشارکت مردم پرداخته و فرایندهای اداری را برای مردم تسهیل کنیم.

به گزارش ایرنا در این آیین حکم «علی تقی‌پور» شهردار جدید ترک و لوح قدردانی به «اکبر میرجلالی» شهردار قبلی از سوی فرماندار ویژه شهرستان اعطا شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مشارکت اجتماعی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مشارکت اجتماعی میانه آذربایجان شرقی مشارکت اجتماعی میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم