Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان بازی تیمش مقابل ژاپن در فینال پیکارهای آسیایی را سنگین و پرفشار تعبیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا 3 بر صفر از سد ژاپن گذشت و برای چهارمین بار قهرمان قاره کهن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران که اولین تجربه کاپیتانی خود را در این مسابقات به دست آورد، بعد از پیروزی تیم ایران برابر ژاپن و کسب مقام قهرمانی گفت: بازی بسیار سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و دیدید که ست‌ها را با اختلاف کم از ژاپن می‌گرفتیم.

بهترین دریافت‌کننده جام بیست‌ویکم ادامه داد: از همه مردم، مربیان و هم‌تیمی‌هایم سپاسگزارم که نشان دادند لیاقت مدال طلا را دارند.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 21 شهریور ماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، عصر امروز (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

تیم‌های ژاپن، چین و چین تایپه نیز در مکان‌های دوم تا چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

یزدان‌پناه: ژاپنی‌ها نمی‌خواستند تیم والیبال ایران قهرمان شود/ شرایط میزبانی استاندارد نبودوالیبال قهرمانی آسیا| 5 ایرانی در جمع‌ برترین‌ها؛ کاظمی باارزش‌ترین بازیکن شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده