Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا

  جعفر همتی فرمانده حوزه 7 بسیج كارمندی امام موسی كاظم(ع) استانداری و بازرس ویژه استاندار كرمانشاه در ششمین جلسه شورای اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه حضرت نبی اكرم (ص) استان كرمانشاه كه با حضور سردار كفیل رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان كشور و همچنین دكتر توسلی زاده رئیس كل دادگستری و رئیس شورای اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و كارمندان استان كرمانشاه در محل سال شهدای دولت استانداری برگزار شد،گفت: مردم استان كرمانشاه در طول 8 سال جنگ تحمیلی، برای دفاع از كیان ایران اسلامی افتخار و حماسه آفریدند لذا ما نباید این دلاور مردی ها و ایثارگری ها و مقاومت های ماندگار مردم استان در طول این 8 سال را فراموش كنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مردم استان كرمانشاه حتی یك و نیم سال قبل از شروع جنگ تحمیلی از مرزهای ایران اسلامی در مقابله با شرارات ها و توطئه های افراد ضد انقلاب و همچنین تجاوزات رژیم بعث عراق با تمام وجود دفاع كردند و  در جنگ تحمیلی نیز حضوری مستفیم داشتند.

وی بیان داشت:  در یك و نیم سال از شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق مبادرت به انفجار چاه های نفت در منطقه نفت شهر كرمانشاه می كرد و مردم این استان در مقابل این شرارات ها و تجاوزات دشمن ایستادگی می كردند.

جعفر همتی تصریح كرد: مردم استان در طول 8 سال جنگ تحمیلی علاوه بر اینكه در جنگ حضوری مستقیم داشتند و از 371 كیلومتر مرز مسترك با كشور عراق دفاع می كردند، جوانان استان نیز همپای دیگر رزمندگان كشور رهسپار دفاع از كشور در دیگر مرزها برای مواجهه با رژیم بعث عراق می شدند لذا این حضور بسیار ارزشمند و تاثیرگذار برای دفاع از كشور بود بطوریكه مردم استان برای پاسداری از كشور هم كار پدافند را انجام می دادند و هم اینكه در عملیات های آفندی علیه دشمن حضوری پر صلابت و با اقتدار از خود به یادگار باقی گذاشتند.

وی با بیان اینكه نباید این افتخارات  مردم استان در طول جنگ تحمیلی را از یاد ببریم، گفت: شهر كرمانشاه بیش از 1100 با بمباران شد و مردم استان بیش از 10 هزار شهید، 22 هزار جانباز و 1800 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی كردند و مردم استان در جنگ تحمیلی برای كشور، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی افتخار و حماسه آفریدند.

وی گفت: امروز سند افتخار استان،جانبازان بالای 70 درصدی هستند كه حتی دقایقی بدون اكسیژن نمی توانند نفس بكشند اما این عزیزان همواره در حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام وجود تلاش و تاكید كردند كه هرگز نباید مسیر شهدا و ارزش های والای انقلاب اسلامی را فراموش كنیم.

بازرس ویژه استاندار ادامه داد: در طول 8 جنگ تحمیلی ابرقدرت ها توان مقابله با ایران اسلامی را نداشتند و این 8 سال تنها جنگی بود كه حتی یك وجب از خاك كشور به دست دشمن نیفتاد در حالیكه در زمان های گذشته بواسطه حضور شاهان بی لیاقت بدون هیچ درگیری و جنگی بخش های از سرزمین كشور تقسیم می شد و شاهان تنها اجرا كننده دستورات كشورهای مستكبر بودند.

وی گفت: ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی تنها با كشور عراق درگیر نبودیم بلكه اكثر كشورها به خصوص ابرقدرت ها ضمن حضوری فعال در حمایت و پشتیبانی از رژیم بعث عراق، تمام امكانات و تجهیزات خود را در اختیار این كشور دادند بطوریكه از این جنگ به نوعی جنگ جهانی علیه ایران اسلامی یاد می شود.

جعفر همتی بیان داشت: اگر ایران اسلامی امروز موفق شده كه پهباد آمریكا را منهدم كند و یا پالایگاه عین السد آمریكا را در منطقه مورد هدف قرار دهد بواسطه رهبری های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی ها و ایستادگی های ملت سربلند ایران اسلامی در مقابل متجاوزان و زورگویان عالم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان کرمانشاه استان کرمانشاه مردم استان رژیم بعث عراق ایران اسلامی جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است