Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:36:17 GMT

دانشجویان روحیه عدالتخواهی را در خود تقویت کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۳۸۹

دانشجویان روحیه عدالتخواهی را در خود تقویت کنند

به گزارش روز یکشنبه مرکز خبر حوزه، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار جمعی از دانشجویان، بر لزوم حمایت و پشتیبانی روحانیت از نسل جوانی که در خط مقدم حفاظت از آرمان‌های انقلاب و تعالی کشور در حال تلاش هستند، تاکید کرد و ادامه داد: دانشجویان در دانشگاه‌ها باید فعالانه عمل نموده و روحیه تلاش، عدالت خواهی و ظلم ستیزی را در خود تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجو باید آرمان گرا و واقع نگر باشد تا نقاط و افق‌های دور را مد نظر قرار داده و در نتیجه آن بتواند به موفقیت دست یابد و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم آرمان گرایی واقع گرایانه، اضافه کرد: پیگیری مطالبات و دغدغه‌هایی که از سمت دانشجویان مطرح می شود در دستور کار بنده قرار خواهد گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار وحدت حوزه و دانشگاه، خاطر نشان کرد: اگر شعار وحدت حوزه و دانشگاه کامل تر شکل می‌گرفت و عملیاتی تر می‌شد، بدنه حوزه و دانشگاه هر دو در تحقق یک هدف، یعنی رشد و تعالی کشور مؤثرتر بودند.

حسینی بوشهری در پایان سخنان خود به لزوم نهادینه سازی صبر و تحمل در محیط دانشگاه اشاره کرد و افزود: اینگونه نباشد که وقتی مسئولی با دانشجویان دیدار می‌کند، با برخوردهای غیرمناسب او را دلسرد کنند، چرا که با این نوع از برخوردها نه شما به خواسته‌ها و مطالبات خود می‌رسید و نه دیگر مسئولین در جمع شما حاضر می‌شوند؛ بلکه باید مطالبات خود را با  اخلاق حسنه مطرح کنید.

برچسب‌ها عدالت اجتماعی حوزه علميه قم سید هاشم حسینی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عدالت اجتماعی حوزه علميه قم عدالت اجتماعی حوزه علميه قم سید هاشم حسینی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور برگزار شد با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف گفت: آغاز این طرح امیدهایی را در جامعه به خصوص در بین متدینین ایجاد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که نهادی با سابقه در حوزه علمیه است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به مسائل مختلف جامعه دغدغه داشته است.

وی ادامه داد: تلاش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این بوده تا احکام اسلام در جامعه پیاده شود و موجب ایجاد تحولی در کشور و همچنین جهان شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان امروز در تمامی عرصه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند افزود: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که در برابر این توطئه ها با سربلندی ایستاده است.

وی خطاب به سردار رادان گفت: نیروی انتظامی در سالهای اخیر در عرصه های مختلف مبارزه با اشرار و حفظ امنیت کشور ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و امیدواریم در این عرصه نیز موفق باشید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش و نهادینه سازی بی حجابی در جامعه است افزود: حیازدایی نیز مرحله جدیدی از طراحی دشمنان در این عرصه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: طرح نور باید با رعایت ظرافت و مراقبت های لازم اجرا شود و تداوم آن موجب دلگرمی جامعه است.

کد خبر 6089397

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند