Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:19:19 GMT

برخورد با واحدهای آلاینده محیط زیست آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۵۸۹

برخورد با واحدهای آلاینده محیط زیست آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی مهران نظری از سه واحد تولید کنسانتره آب میوه در شهرستان ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان میزان ایجاد آلایندگی زیست محیطی در انهار و خاک‌های اطراف واحدها قرار گرفت.

این بازدید در پیگیری شکایات مردمی انجام شد و با توجه به بالا بودن میزان آلودگی ایجاد شده، پرونده تخلف زیست محیطی در سریع‌ترین زمان ممکن به مرجع قضایی ارجاع و واحد نیز به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی بازدید سرزده مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی  اظهار داشت: نظارت‌های این اداره کل به منظور شناسایی واحدهای آلاینده افزایش پیدا کرده  و متخلفین در این امر که سلامتی شهروندان را به خطر می‌اندازند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا هر واحد تولیدی و خدماتی حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامت مردم را در اولویت فعالیت‌های تولیدی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست آذربایجان غربی ارومیه آلودگی واحد آلاینده برخورد با متخلفین مراجع قضایی حفظ سلامت واحد تولیدی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان