Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@14:14:07 GMT

والیبال قهرمانی آسیا | مجرد: تنها با یک هدف آمده بودیم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۸۰۲

بازیکن تیم ملی والیبال، قهرمانی ایران در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های مردان آسیا در کشور ژاپن را به مردم تقدیم کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 21 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، امروز (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علی‌ اصغر مجرد پس از پیروزی تیم ایران برابر ژاپن و کسب مدال قهرمانی آسیا، گفت:

برای رسیدن به این عنوان زحمات زیادی کشیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از روز اول رقابت‌ها تنها با هدف قهرمانی پا به مسابقات گذاشتیم، افزود

: خدا را شاکرم که این اتفاق رخ داد. این قهرمانی را به مردم کشورم تقدیم می‌کنم.

مجرد تصریح کرد:

تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که بهترین اتفاق برای والیبال ایران رقم بخورد.

بازیکن تیم ملی والیبال ادامه داد:

همان‌طور که اراده و هدف‌گذاری کردیم که در این مسابقات قهرمان شویم، برای دیگر مسابقات نیز هدف‌گذاری می‌کنیم تا بهترین نتایج را به والیبال ایران تقدیم کنیم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد بازی تاج و تخت در استقلال؛ زمستان در راه است! گل دوم و تماشایی مهدی قائدی مقابل الشارجه (شباب الاهلی 4-3 الشارجه) تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! مورینیو: مایورال نیمکت نشین است چون فیفا اجازه استفاده از 12 بازیکن را نمی دهد برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا