Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن رضایی» دبیر سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از آنکه سوم شهریورماه امسال از سوی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به سمت «معاون اقتصادی رئیس‌جمهور»، «دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب شد، طی نامه ای، درخواست استعفا از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را تقدیم رهبر انقلاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»؛ پس از ارائه نامه استعفای «محسن رضایی»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست استعفای وی از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت و از تلاش‌های رضایی در طول دوران تصدی دبیری مجمع نیز قدردانی کردند.

متن پی‌نوشت رهبر معظم انقلاب بر هامش نامه استعفای آقای محسن رضایی به این شرح است؛

«بسمه‌تعالی»
جناب آقای دکتر محسن رضایی
تلاش‌ها و زحمات شما در سالیان متمادی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت فراموش نشدنی است. ضمن پذیرش استعفای جنابعالی، موفقیتتان در مسئولیت جدید را از خداوند متعال مسألت میکنم. والسلام علیکم و رحمة الله.

پس از پذیرش استعفای «محسن رضایی» از دبیری مجمع تشخیص، «محمد باقر ذوالقدر» به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیر از خدمات «محسن رضایی»، باصدور حکمی، «محمدباقرذوالقدر» را به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

 متن کامل حکم آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد باقر ذوالقدر دام عزّه

با عنایت به استعفای دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، جناب آقای دکتر محسن رضایی دامت توفیقاته که طی سالیان متمادی خدمات ارزشمندی در این سمت داشته اند و تشکر از زحمات بی دریغ ایشان، جنابعالی را که بحمدالله از شخصیت های انقلابی، صاحب فکر و دارای تجارب ارزشمند اجرایی می باشید، حسب ماده ۳ آیین نامه مجمع تشخیص و تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی، به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می نمایم.

امید است به فضل الهی و با اهتمام و سعی بلیغ در انجام وظایف محوّله در دبیرخانۀ مجمع و سایر وظایف مرتبطه، در پیشبرد امور موفق باشید. در هر حال خداوند یار و ناصرتان باد. إنّه نعم المولی و نعم النصیر.

از مقام معظم رهبری مد ظله العالی به جهت پذیرش پیشنهاد دبیری و نیز نصب جنابعالی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تشکّر می کنم و سلامتی و دوام عمر همراه با توفیق و تسدید ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای محسن رضایی محمدباقر ذوالقدر رهبر انقلاب استعفای محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای مجمع تشخیص مصلحت نظام دبیری مجمع تشخیص محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «حماقت در مقابل آزادی» و انتشار تصاویری از حمله نیروهای امنیتی به دانشگاهی در آمریکا، نوشت: «بحران ارزش های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از ‎غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است. به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است