Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:23:20 GMT

جلیلوف: عبور از سیدجلال غیرممکن است!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۵۹۲۸

جلیلوف: عبور از سیدجلال غیرممکن است!

مهاجم تیم استقلال تاجیکستان به تمجید از سیدجلال حسینی پرداخته و او را «شگفت انگیز» خوانده است.

به گزارش "ورزش سه"، منوچهر جلیلوف مهاجم اصلی تیم استقلال تاجیکستان در دیدار مقابل پرسپولیس که مقابل خط دفاعی سرخپوشان نمایش درخشانی را ارائه کرد اما از گلزنی ناکام ماند.

 

او که سابقه بازی در لیگ دسته اول روسیه و همچنین لیگ برتر اندونزی را در کارنامه دارد، با ثبت سه گل آسیایی، نقشی پررنگ در صعود استقلال تاجیکستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد و حالا در گفتگو با "ورزش سه" به سوالات پیرامون بازی با پرسپولیس پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او به تمجید از حریف ایرانی پرداخته و باتوجه به نمایش برابر پرسپولیس و الهلال، به این سوال پاسخ داده که کدام یک شایسته قهرمانی در آسیاست؟ از جلیلوف 30 ساله همچنین درباره کاپیتان سرخپوشان، سیدجلال حسینی اظهار نظر کرده است.

 

این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

 

 

* یک سال فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتم
احساسم نسبت به اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا، ویژه است. این سالی فراموش نشدنی برای من خواهد بود و فکر می‌کنم ما بهترین تیم استقلال تاکنون بودیم. بیشترین میزان توانایی خود را نشان دادیم و از این تورنمنت بزرگ بسیار آموختیم و پیشرفت کافی را داشتیم. این حضور مطمئنا نه تنها به نفع ما و تیم استقلال بلکه به سود فوتبال تاجیکستان خواهد بود.

 

 

 

 

 

* مبارزه مقابل پرسپولیس اهمیت بیشتری داشت
متاسفم که به پرسپولیس باختیم. این تیم بسیار قوی بود و دو بار به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده بود. از نمایش تیممان خوشحالم و همچنین خوشحالم که بدون توجه به نتیجه مسابقه، مبارزه کردیم و این مبارزه برایمان اهمیت بیشتری دارد.

 

* باید در این بازی برنده می‌شدیم چون...
این فوتبال است و یک طرف آن پیروزی و طرف دیگر آن باخت است. ما مجبور بودیم که در این بازی برنده شویم چون در زمین خودمان و مقابل هواداران بازی می‌کردیم اما به هر حال نتیجه بازی همانی است که اسکوربورد نشان می‌دهد. باید به پرسپولیس تبریک بگوییم؛ آنها تیمی بزرگ با بازیکنان شایسته هستند.

 

* پرسپولیس یا الهلال؟ ضدحمله یا تیکی‌تاکا؟
این پرسش بسیار سختی است که باید به آن پاسخ دهم. پرسپولیس دارای دفاعی قوی است و آنها در طول بازی به طور شایسته‌ای، بازسازی می‌شوند. منظورم این است که بدنشان تحلیل نمی‌رود و می‌توانند با استقامت بیشتری به کار ادامه دهند. الهلال بازیکنانی خوش تکنیک دارد؛ آنها تیکی تاکا بازی می‌کنند و عمدتا مالک توپ هستند. پرسپولیس مقابل ما روی ضد حملات بازی کرد. پیروزی مقابل پرسپولیس بسیار دشوار است.

 

 

 

 

 

* درباره هواداران ما از بازیکنان پرسپولیس بپرسید
به نظر من هواداران ما بهترین هستند. تیم پرسپولیس و مردم ایران، شور و شوق هواداران ما را دیدند و متوجه شدند که چقدر هوادار به ورزشگاه آمده است. جو ورزشگاه عالی بود و این را در ایران از بازیکنان پرسپولیس هم می‌توانید بپرسید. در طول بازی، احساسات و آدرنالین بسیار زیادی از تشویق ها دریافت می‌کردیم و یکی از بهترین روزهای ورزشگاه را شاهد بودیم.

 

* کاپیتان پرسپولیس شگفت انگیز است
درباره کاپیتان 39 ساله پرسپولیس باید بگویم که او بسیار ماهرانه بازی می‌کند و عبور از او غیرممکن است. در پرش و توپهای هوایی عالی است و من فکر می‌کنم او دفاعی قابل اعتماد برای هر تیمی است. اینکه در چنین سنی در این سطح بازی می‌کند، شگفت انگیز است و من فکر می‌کنم نسبت به سنش از نظر جسمی قدرت بسیاری دارد.

استقلال تاجیکستان تاجیکستان پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تاجیکستان تاجیکستان پرسپولیس تهران سید جلال حسینی استقلال تاجیکستان تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست