Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@10:48:40 GMT

محل گرمخانه کارتن‌خواب‌ها تغییر کند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۶۰۴۹

محل گرمخانه کارتن‌خواب‌ها تغییر کند

چهار عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در دهمین جلسه علنی این شورا چند تذکر را در حوزه شهری مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در دهمین جلسه علنی این شورا با بیان اینکه گرمخانه بی‌خانمان‌ها یک محل تاریخی است، اظهار کرد: در هیچ جای دنیا هیچ پروتکلی وجود ندارد که از یک بنای تاریخی برای این اهداف استفاده شود و اداره کل میراث فرهنگی باید برای حفظ و نگهداری این بنا اقدام کرده تا با کارکرد مناسب اداره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوله و فضاهای دیگری در شهر وجود دارد که می‌توان از آن برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها استفاده کرد بنابراین از مسئولان میراث فرهنگی درخواست می‌کنم که به موضوع ورود کرده و اگر نیاز است شهرداری فضای مناسبی نیز در اختیار متولی این گرمخانه قرار دهد.

غلامحسین صادقیان، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: در مراسم شروع به کار شهردار در گلستان شهدا شاهد گلایه مردم درباره حضور افراد کارتن‌خواب در این مکان مقدس بودیم و گفته می‌شد که این یک اتفاق مستمر است.

وی تاکید کرد: با توجه به جایگاه گلستان شهدا باید بنیاد شهید و شهرداری منطقه به این موضوع وارد شده و نسبت به ساماندهی این مسائل اقدام شود.

همچنین مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایندگان شورا برای حضور در جلسات هیئت مدیره سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته با رأی‌گیری در صحن علنی مشخص شده‌اند، اما این شرکت‌ها و سازمان‌ها برای دعوت از اعضا سلیقه‌ای برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در بعضی نامه‌ها نیز نام اعضا درج نمی‌شود و به نام رئیس شورا اکتفا می‌شود در حالی که اگر عضو ناظر بر یک شرکت است باید حداقل رونوشت نامه به او زده شود.

محمدرضا فلاح رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: نطق و تذکر اعضای شورا برگرفته از دغدغه‌های مردمی و مشکلات شهری است بنابراین نباید در حد محاوره باشد و لازم است حتماً نتیجه آن مطرح شود تا از آن آگاه شویم.

کد خبر 523252

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تذکر به شهردار گلستان شهداي اصفهان کارتن خوابی گرمخانه شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هفت اصل قانون اساسی به موضوع شوراها اختصاص یافته که نشان دهنده اهمیت جایگاه شورا است، اما این جایگاه آنگونه که باید در اداره امور کشور دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها در سنندج، با بیان اینکه شورا دارای یک جایگاه قانونی و شرعی است، اظهار کرد: امور شورایی، مشورت کردن و رجوع به خرد جمعی در کنار عباداتی همچون نماز در قرآن کریم آمده که این نشان دهنده جایگاه والای آن است.

وی افزود: در اصول ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی به وظایف شوراها اشاره شده که وقتی صراحتاً حدود هفت اصل قانون به موضوع شوراها اختصاص یافته، نشان دهنده اهمیت بالای جایگاه شورا است اما این اهمیت آنگونه که باید در اداره امور کشور دیده نمی‌شود.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: شورا برآمده از بطن مردم و تلاش آن‌ها برای مردم شهر و روستا است اما این مسئله مورد مغفول واقع شده است.

رضایی تصریح کرد: دفاع از موکلان هم حق و هم تکلیف ما است که گاهی اوقات نیز در رهگذر این دفاع ممکن است آسیب‌هایی متوجه شورا شود. شوراها مشکلات بودجه‌ای زیادی دارند که این بودجه را برای عمران و آبادانی شهر و روستای خود می‌خواهند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: امیدواریم مسئولان برای حل مشکلات شوراها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و ما را یاری کنند.

کد خبر 748772

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان