Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز یکشنبه در نشست هماهنگی پانزدهمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، تشکیل و فعالیت قرارگاه‌های کمک مومنانه و محسنانه در سراسر کشور اقدامی قابل‌توجه در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیماران کرونایی بود.

وی افزود: گروه‌هایی نیز در سراسر کشور به موازات این قرارگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در دوران شیوع ویروس کرونا فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام تصریح کرد: در این دوران، اختصاص کمک‌های مومنانه و محسنانه از سوی مردم، دستگاه‌های اجرایی  و نهادهای حمایتی به‌طور مطلوبی فعال شد و در زمینه تامین جهیزیه، حمایت از زوج‌های جوان و تهیه اقلام، وسایل و تجهیزات نیازمندان کمک کردند.

وی یادآور شد: تمامی گروه‌های مختلف برای مقابله با سویه جدید احتمالی ویروس کرونا باید آماده باشند و این نوع کمک‌های مومنانه ، با بهره‌مندی از منابع اعتباری ملی و خیران نیک‌اندیش ادامه‌دار و مستمر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: در این راستا باید اطلاع‌رسانی و تبلیغات به‌موقع شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس گفت: تمامی دانش‌آموزان نیازمند استان باید از طرح مِهر و سایر طرح‌های حمایتی بهره‌مند شوند.

نکونام ۳۱ شهریورماه سال‌روز آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را اوج افتخارآفرینی اعلام و تاکید کرد: دفاع مقدس باید برای نسل‌های آینده حفظ و زنده نگه داشته شود.

وی افزود: دستاوردهای دوران دفاع مقدس و اقدامات انجام شده برای کمک‌های مومنانه و محسنانه در دوران شیوع ویروس کرونا برای مردم نمایش داده و اطلاع‌رسانی شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: افراد آموزش دیده از گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران و بسیج سازندگی برای کمک به کادر سلامت، بهداشت و درمان معرفی شوند تا با کمبود نیروی انسانی در حوزه واکسیناسیون و مقابله علیه ویروس کرونا مواجه نشویم.

وی یادآور شد: طرح مهرواره اوج سازمان تبلیغات اسلامی با هدف امام‌محوری و مسجدمحوری در محله‌ها اجرایی شود.

نکونام اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها باعث بالندگی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در دوران شیوع ویروس کرونا ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کمک مومنانه با همکاری نهادهای حمایتی استان در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، جهیزیه، بخشش اجاره بهای اماکن و کارت هدیه نقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

پانزدهمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری همزمان با رژه خودرویی به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه هفته جاری در بلوار آیت‌الله کاشانی شرقی (کاشانی جدید) شهرکرد برگزار خواهد شد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۸ شهریورماه، ۲۱۱ هزار و ۹۷۷ مورد تست مولکولی تشخیص ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گرفته شده که براساس آن ۷۵ هزار و ۷۰۸ مورد مبتلای به بیماری کووید ۱۹ در استان شناسایی شده است.

براساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، بن، سامان، اردل و کیار در وضعیت قرمز (پُرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد محمدعلی نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد دوران شیوع ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد کمک مومنانه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت

عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

وی افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.

بیشتر بخوانید

پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود

دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.

مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند