Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر، یکشنبه شب در نشست با فعالان رسانه ای این شهرستان تاکید کرد: باید قسمت مربوط به این منطقه را در نقشه فرهنگی کشور مشخص و برش شهرستانی بزنیم.

وی اضافه کرد: چون رسانه نماز جمعه ظرفیت متفاوت و منحصر به فردی دارد باید در اختیار اهداف بلند انقلاب باشد نه این که فقط در اختیار مجموعه خاصی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشمر گفت: نقشه پیشرفت شهرستان و نقش افراد در آن باید مشخص شود و با توجه به این که امام جمعه، عضو موثر شورای اداری است مسوولیتی هم بر عهده دارد که آن بیان اخلاق کارگزاران دولت اسلامی است.

طاهری افزود: در روندی که پیش خواهیم گرفت اخلاق مدیریت اسلامی را در جلسه‌های شورای اداری پیگیری خواهیم کرد و از سویی امام جمعه، رییس شورای فرهنگ عمومی نیز هست و اگر بخواهد می‎‌ تواند در موضوعات فرهنگی شهر اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: وقتی شورای فرهنگ عمومی که جای سیاست گذاری، تصویب و تقویت طرح‌هاست به وظیفه خود که مهمترین آن معرفی نقشه و مهندسی فرهنگی است نپردازد برخی معضلات و مشکلات را در جامعه شاهد خواهیم بود.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی حوزه علميه کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی حوزه علميه کاشمر شورای فرهنگ عمومی حوزه علميه کاشمر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود