Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیما از عزم جدی این نهاد برای پرداختن به مشکلات و دغدغه‌های مشاغل مختلف در حوزه فیلم و سریال خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی امروز در نشستی که با حضور نمایندگان فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و عوامل سریال «افرا» برگزار شد، از عزم جدی سیما برای پرداختن به مشکلات و دغدغه‌های مشاغل مختلف در حوزه فیلم و سریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیما در این نشست، ضمن بررسى موضوع زیست محیط در سریال افرا گفت: این سریال با داشتن کارکرد چند وجهی در عین این که زندگی قشر سخت کوشانه و پرتلاش محیط بان را روایت می‌کند و نقطه کانونی آن توجه به مسائل و مشکلات آنان است، کشش و جذابیت‌های خاص خود را نیز دارد.

وی اظهار داشت: در این سریال علاوه بر روایت فضای پر افت و خیز شغل پرمخاطره محیط بانی، نقش پدر و مسائل و چالش‌هایی را که با آن مواجه است به زیبایی به تصویر کشیده است.

معاون سیما همچنین گفت: ما برای بازنمایی شخصیت پدر در سریال‌های تلویزیونی بسیار اهمیت قائل هسیتم و در سریال «افرا» با یک درام زیبا و ارزشمند به نقش محوری پدر در خانواده و مشکلاتش به خوبی پرداخته شده و در حالی که یک کار تراژدیک است، اما معما و گره‌های مختلفی که در بطن کار گنجانده شده جذابیت اثر را افزون کرده اند.

معاون سیما خاطرنشان کرد: رسانه ملی امروز تصمیم جدی دارد تا مفاهیم و کارکرد‌های اصلی سریال‌ها و مجوعه‌های نمایشی به متن زندگی مردم ورود کند. اگر ما موفق شویم با تولید سریال، در ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی موثر باشیم، آن وقت نقش آفرینی مثبتی کرده ایم.

شاه آبادی افزود: خوشبختانه امروز با سریال «افرا» همذات پنداری با قشر محیط بانان اتفاق افتاد و البته باید برای سایر مشاغل همچون معلمان، پرستاران و ... هم این رویه عملی شود تا رسالت رسانه ملی که انعکاس تلاش اقشار مختلف جامعه و آگاهی رسانی به عموم مردم است، به درستی انجام شود.

وی با اشاره به محیط زیست طبیعی زیبا و ارزشمند ایران گفت: استان‌های گیلان و مازندران از ذخایر طلایی کشورمان هستند و باید از طریق رسانه، فرهنگ حفاظت از ذخایر طبیعی را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم. زیرا انتقال این مفهوم به آحاد جامعه بسیار مهم است و هیچ نهاد و قدرتی به جز رسانه ملی نمی‌تواند این وظیفه را ایفاء کند.

معاون سیما با اشاره به استقبال خوبی که تاکنون از سریال «افرا» شده است، گفت: موفقیت این سریال تحت تاثیر چند عامل از جمله انتخاب سوژه خوب، پژوهش عمیق و درست با یک قصه جذاب و پر کشش و برگرفته از زندگی ایرانی – اسلامی و برانگیختن همذات پنداری مخاطب با آن و انجام بازی‌های تاثیرگذار از سوی هنرمندان و بازیگران این مجموعه است.

شاه آبادی با تجلیل از نقش آفرینی باورپذیر بازیگران این اثر گفت: هنرمند واقعی، صرفا کار مادی نمی‌کند بلکه در خلق اثر، انتقال معنا، مفهوم و معنویت را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: در ماموریت‌های سیما این نگاه وجود دارد که بتوانیم حوزه سریال را در سیما تقویت کنیم و این شب‌ها که هم زمان چهار سریال جدید از شبکه‌های مختلف در حال پخش است، نشان از عزم جدی سیما برای تولیدات جدید دارد.

شاه آبادی با اشاره به این که در پنج سال گذشته حوزه فیلم و سریال از رشد کمی خوبی برخوردار بوده است، تاکید کرد: امیدواریم در آینده به موضوعات مهم و دغدغه‌های روز جامعه و منافع ملی و مصالح مردم، رسانه ملی به ویژه در بخش تولیدات نمایشی، وظایف و رسالت خود را به شایستگی انجام دهد.

گفتنی است سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هرشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود. مهدی سلطانی، پژمان بازغی، اسماعیل محرابی، روزبه حصاری، پیام دهکردی، علیرضا آرا، مینا وحید، فریبا متخصص و ... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. «افرا» به تهیه کنندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: تاکید کارگردان فیلم «مدیترانه» بر قهرمان‌پروری در سینما/روزی به نام شهریار

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سریال افرا فیلم و سریال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال افرا فیلم و سریال فیلم و سریال معاون سیما شاه آبادی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید

آفتاب‌‌نیوز :

سنگ نمک، یکی از مهمترین سنگ‌های مورد استفاده در امور روانشناختی و درمانی است. این سنگ به شدت تاثیری در تصفیه هوا و حفظ خلقیت و انرژی مثبت فضا‌های اطراف ما دارد. این سنگ باعث تعادل انرژی‌های مختلف در فضا می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای آرامش خاطر و تصفیه فضا‌های اطراف ما باشد.

نمک صورتی

دفع انرژی‌های منفی آیا با سنگ نمک امکان پذیر است؟

امواج الکترومغناطیسی که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم، به دلیل پیشرفت فناوری و استفاده از دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، موبایل، مودم، اینترنت بی سیم، تلفن، ماشین لباسشویی و ماکروویو، تأثیرات منفی بر روی بدن و محیط پیرامون ما دارند. به همین دلیل، استفاده از سنگ نمک موجب خنثی شدن امواج الکترومغناطیسی در محیط اطراف خواهد شد.

مزایای استفاده از سنگ نمک

از سنگ نمک برای پاکسازی و تصفیه انرژی استفاده می‌شود. این سنگ قدرت جذب انرژی منفی را دارد و با قرار دادن آن در محیط‌های مختلف می‌توان به تصفیه و تعادل انرژی کمک کرد. پس از گرم شدن، سنگ نمک یون‌های منفی را آزاد می‌کند و یون‌های مثبتی را که ناشی از موبایل، کامپیوتر و سایر لوازم الکترونیکی هستند و می‌توانند خستگی افراد را افزایش دهند، خنثی می‌کند.

از جمله مزایای دیگر می‌توان به افزایش آرامش و کاهش استرس، جذب بو‌های نامطبوع مانند بوی سیگار و کاهش سردرد‌های میگرنی، محافظت در برابر چشم زخم و کاهش آلرژی، افزایش جریان خون و تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش میل بدن به خوردن نمک، کاهش احساس سنگینی ناشی از آلودگی هوا و محیط‌های آلوده اشاره کرد.

دلنمک صورتی

کاربرد‌های استفاده از سنگ نمک در محیط‌های مختلف

سنگ نمک یکی از سنگ‌های طبیعی است که به دلیل خواص آن در جذب و دفع انرژی منفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ یکی از سنگ‌های است که در مکان‌هایی مانند خانه، محل کار و یا هر جای دیگری که احساس می‌کنید انرژی منفی وجود دارد، می‌توانید از آن استفاده کنید و آرامش خاصی داشته باشید در ادامه چند مورد استفاده از سنگ نمک خواهیم گفت:

مدیتیشن و آرامبخشی

در زمان مدیتیشن یا تمرین‌های آرامش‌بخش، می‌توانید سنگ نمک را در دست گرفته و به آرامی به آن نگاه.

استفاده در محیط

ماده معدنی طبیعی سنگ نمک شامل عناصر سدیم و کلرید است. سدیم بار مثبت و کلرید بار منفی دارند. در صورتی که احساس کنید انرژی منفی در خانه و محل کارتان وجود دارد، می‌توانید با استفاده از سنگ نمک، این انرژی را دفع کرده و محیط کار و زندگی خود را بهبود بخشید.

در خانه: سنگ نمک را در بخش‌های مختلف خانه‌تان، مانند اتاق خواب یا در نزدیکی ورودی، قرار دهید.

در محل کار: اگر امکانش وجود دارد، سنگ نمک را در محل کارتان قرار دهید.

استفاده از سنگ نمک در حمام

قرار دادن سنگ نمک در حمام، به دلیل آزاد شدن یون‌های آن در برابر بخار آب، باعث افزایش اثربخشی آن می‌شود.

 استفاده از نمک دریایی، نمک آبی و یا سنگ نمک به عنوان تکنیک حمام نمک، یک فرآیند آرام‌بخش و پاکسازی است. این فرآیند، به کاهش استرس و احساس آرامش کمک کرده و در تسکین دردها، به خصوص درد عضلات و مفاصل، موثر است. همچنین، از ادعای اینکه حمام نمک می‌تواند به تنظیم pH پوست کمک کرده و در بهبود کیفیت پوست موثر استفاده می‌شود. همچنین، حمام نمک می‌تواند به رفع خستگی پا‌ها و بدن کمک کند، به خصوص پس از یک روز خسته کننده یا فعالیت طولانی. برای استفاده از حمام نمک، مقداری نمک را در آب بریزید و پا‌های خود را به مدت ۲۰ دقیقه در محلول آب و نمک قرار دهید.

خرید نمک آبی

سنگ نمک را به چه صورت استفاده کنیم؟

جاشمعی سنگ نمک

شمع با جای دادن ۴ عنصر آب، خاک، باد و آتش در خود، تنها چیزی است. ترکیب سنگ نمک و شمع نیز از جمله ترکیبات قدرتمندی است که برای جذب انرژی‌های منفی در محیط استفاده می‌شود. این ترکیب از دو عنصر مهم تشکیل شده است. سنگ نمک به عنوان یکی از مواد معدنی با خاصیت جذب انرژی منفی و شمع که آتش آن انرژی مثبتی را به محیط منتقل می‌کند، با هم ترکیب شده و این ترکیب بسیار قوی و مؤثر در جذب و از بین بردن انرژی‌های منفی در محیط است

گوی نمک

از جمله روش‌های مورد استفاده برای خارج کردن سودای بدن، استفاده از گوی ماساژ نمکی در کف پا و چرخش مداوم نمک توسط کف پا میتواند به عنوان یک روش بسیار موثر مطرح شود. با توجه به اینکه کف پا دارای بیش از ۷۰۰۰ عصب حسی است، گوی‌های ماساژ نمکی بر روی آن‌ها تأثیر مثبتی دارند و به دلیل خواص ضد عفونی کننده نمک، به عنوان یک درمان طب سنتی نیز شناخته میشود. به طور کلی، استفاده از گوی‌های نمکی در کف پا و چرخش مداوم نمک توسط کف پا یک روش ساده و موثر برای خارج کردن سودای بدن میباشد.

صابون نمک

صابون نمک صورتی یکی از محصولات طبیعی و ارگانیک است که در کنار تمیز کنندگی، خواصی درمانی نیز دارد. این صابون به دلیل حاوی نمک صورتی هیمالیا، باعث ترمیم و بهبود وضعیت پوست می‌شود. نمک صورتی بخشی از خواص درمانی این صابون است که باعث شادابی و نرمی پوست شده و خشکی و ترک‌های پوست را بهبود می‌بخشد. همچنین، صابون نمک صورتی باعث درمان آکنه، جوش و نقاط سیاه پوست می‌شود و به رفع التهابات پوست کمک می‌کند.

همچنین، خواص آرامبخش صابون نمک صورتی، از جمله خواص دیگر این محصول است. این صابون با حاوی موادی مانند روغن کرچک و عصاره چای سبز، باعث آرامش و استراحت پوست می‌شود و سبب ایجاد رطوبت و تغذیه کافی پوست می‌شود.

آباژور سنگ نمک

بهتر است یک لامپ سنگ نمک (سنگ نمک چراغ دار/آباژور سنگ نمک) تهیه کنید و آن را در اتاق خود روشن کنید. گرمای لامپ باعث آزاد شدن یون‌های سنگ نمک می‌شود که در نتیجه برای تصفیه هوا و بهبود کیفیت خواب و میزان اکسیژن رسانی به مغز بسیار موثر است.

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است