Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@15:33:53 GMT

اولین غایب بزرگ ال‌کلاسیکو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۵۰۲

اولین غایب بزرگ ال‌کلاسیکو مشخص شد

مصدومیت گرت بیل شدید بوده و او دیدار رفت مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی از همان بدو ورود به رختکن رئال مادرید تاکید کرد روی گرت بیل حساب ویژه ای باز کرده و قصد دارد این بازیکن را در ترکیب خود قرار دهد. او در هر سه بازی ابتدایی لالیگا در ترکیب اصلی قرار گرفته و در جریان پیروزی 1-4 مقابل آلاوس موفق به گلزنی هم شد، اما حالا داستان همیشگی برای گرت بیل تکرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نشریه آ.اس مدعی شد گرت بیل به دلیل مصدومیت ناحیه همسترینگ به مدت هشت هفته از میادین دور بوده و تا ماه نوامبر قادر به بازی کردن برای تیم کارلو آنچلوتی نخواهد بود. ستاره ولزی هفته گذشته و در جریان تمرینات رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو دچار پارگی عضله همسترینگ پای راست شد و ابتدا به نظر می رسید دوری او اینقدر طولانی مدت نباشد. اما حالا بررسی های گره پزشکی رئال مادرید نشان می دهد شرایط گرت بیل چندان مساعد نیست و او به استراحتی هشت تا 10 هفته هفته ای نیاز دارد.

اگر پیش بینی ها درست باشد، گرت بیل در تاریخ شش نوامبر به طور کامل بهبود یافته و قادر به بازگشت به میادین خواهد بود. بدین ترتیب گرت بیل 12 دیدار آینده رئال مادرید مقابل والنسیا، مایورکا، ویارئال، شریف، اسپانیول، بیلبائو، شاختار، بارسلونا، اوساسونا، الچه، دوباره شاختار و در نهایت رایو والکانو را در لالیگا و لیگ قهرمانان از دست خواهد داد.

این بیست و چهارمین مصدومیت گرت بیل از زمان انتقال به مادرید از تاتنهام در سال 2013 محسوب می شود. قرارداد این بازیکن با رئال مادرید در ژوئن 2022 به پایان می رسد و تقریبا غیرممکن است باشگاه اسپانیایی برای تمدید قرارداد گرت بیل در سال بعدی اقدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال گرت بیل رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم

هری کین امیدوار است ستاره جوان انگلیسی رئال مادرید مقابل تیم او کاری از پیش نبرد.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در فرم ایده‌آلی پیش از بازی مقابل رئال مادرید قرار دارد.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد 400 گل در دوران حرفه‌ایش رسید و هم با 35 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید دل بسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید   بازی مقابل رئال مادرید

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را سه‌شنبه شب هم به نمایش بگذاریم. حالا تمام تمرکز ما روی رئال مادرید است. بازی سختی خواهد بود. آنها تیم فوق العاده‌ای دارند و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارند. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم و چند گلی بزنم. فرم و اعتماد به‌نفس خوبی دارم. اگر هم‌تیمی‌هایم مثل کل فصل مرا تغذیه کنند، این کار را انجام خواهم داد

جود بلینگام

او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است اما می‌تواند این دو بازی مقابل ما کاری انجام ندهد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم