Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش فدراسیون فوتبال برای برقراری رابطه بین دو کشور ایران و آلمان در زمینه فوتبال.

محمود فرازنده، سفیر ایران در آلمان، در برلین با شهاب‌الدین عزیزی خادم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال؛ در این دیدار رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به سوابق دیرینه روابط دو کشور بر نقش سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان جهت پیشبرد دیپلماسی فوتبال در اروپا و تقویت حوزه های آموزشی فوتبال ایران تاکید کرد و خواهان ارتباط از طریق این سفارتخانه و ايجاد یک مسیر مشخص با اروپای غربی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فرازنده نیز با اشاره به حضور ستارگان فوتبال ایران در آلمان طی سال‌های گذشته گفت:

فوتبال آلمان به واسطه این حضور شناخت کاملی از ستارگان ایران دارد.

فرازنده رویکرد جدید مدیریت فدراسیون فوتبال را مفید و سازنده دانست و گفت:

تغییر در روند فوتبال ایران با آمدن مدیریت فعلی فوتبال کاملا مشهود است. از سویی با توجه به اینکه ایرانیان فراوانی در آلمان حضور دارند، علاقمندیم با کمک فدراسیون به ایجاد روابط دیپلماتیک ورزشی و به ویژه فوتبالی کمک کنیم.

در ادامه شهاب‌الدین عزیزی خادم پیشنهاد داد تا در موضوعات آموزش، استعدادیابی و دانش افزایی داوران و مدیران فوتبال از یک مسیر مشخص در سفارت، همکاری دو کشور پیگیری جدی شود و گفت:

در همین راستا برای پیگیری دیپلماسی فوتبال امیدوارم هر چه زودتر نماینده سفارت معرفی شود تا ارتباط میان فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی با فوتبال آلمان و اروپا قوام بیشتری پیدا کند و مبادلات آموزشی، استعدادیابی و دانش افزایی مربیان و مدیران فوتبال و داوران شتاب بیشتری بگیرد. در واقع امروز یکی از پایه‌های اصلی دیپلماسی، ورزش و به ویژه فوتبال به شمار می‌آید. 

سفیر ایران در برلین هم تأکید کرد ایرانیان بسیاری که در آلمان ساکن هستند، با وجود فرسنگ ها فاصله نتایج تیم‌های ملی را پیگیری می‌کنند و از نتایج تیم ملی فوتسال ایران در آوردگاه جام جهانی لیتوانی شادمانند و اظهار امیدواری کرد این تیم در مراحل بالاتر نتیجه مطلوبی کسب کند. فرازنده اعلام کرد سعی می کند طی روزهای بعد به کشور لیتوانی سفر کند و دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران را از نزدیک ببیند.

در پایان این نشست مقرر شد تا دو طرف به منظور ایجاد تحول در این زمینه‌ها به صورت رسمی این موضوع را پیگیری کنند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد مهدی قائدی به نام استقلال، به کام شباب الاهلی! وزارت ورزش نام مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی استقلال تایید کرد تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! بارسلونای 2022؛ اولمو هدف، پوگبا فرصت و هالند رویا برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران در آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی

سفیر ایران روز گذشته در دیدار با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی بر اهمیت رایزنی‌های مستمر تهران و مسقط تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، موسی فرهنگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با "شهاب بن طارق بن تیمور آل سعید"، معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی دیدار و گفتگو نمود.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و تجربیات همکاری در حوزه دفاعی، اهمیت رایزنی‌های مستمر دو‌ کشور در حوزه‌های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی نیز با اشاره به روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو‌ کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عماندرباره تداوم ابتکار عمان در راستای لغو تحریم‌‌ها گفتگو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان