Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:32:04 GMT

توریستی بودن «چلگرد» درآمدی برای شهر به دنبال ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۷۷۰

توریستی بودن «چلگرد» درآمدی برای شهر به دنبال ندارد

سرپرست شهرداری چلگرد، گفت: توریستی بودن شهر درآمدی برای آن به دنبال نداشته است.

سیاوش مهری بابادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری این شهر فاقد ساختمان اداری است که با توجه به اهمیت این پروژه، احداث و تکمیل آن در سال آینده در دستور قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهر چلگرد فاقد پارک و شهربازی است، افزود: این شهر مسافت طولانی با سایر شهرهای استان دارد لذا وجود یک پارک می‌توانست مکان مناسبی برای تفریح و بازی کودکان فراهم کرده و مؤثر در شهر گردی شهروندان باشد تا برای بهره‌مندی از یک فضای مناسب به شهرهای اطراف نروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری چلگرد تاکید کرد: همچنین وجود یک پارک برای استقرار کوتاه مدت مسافران و گردشگران در شهر هم لازم است.

وی ادامه داد: چلگرد به عنوان مرکز شهرستان کوهرنگ فاقد سیستم فاضلاب شهری است که این امر شایسته یک شهر توریستی نیست و مصائب فراوانی برای مردم و گردشگران ایجاد کرده است که تصمیم مرتفع کردن این مشکل است.

مهری بابادی اظهار کرد: شهرداری چلگرد از سال‌های گذشته حدود دو میلیارد تومان دیون دارد و متأسفانه فاقد درآمد پایدار است لذا توسعه گردشگری در شهر با کمک دیگر متولیان می‌تواند موجب رفع این مهم شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون خدمات بسیاری به گردشگران ارائه می‌شود، اما این امر برای شهر درآمدی ایجاد نکرده است.

سرپرست شهرداری چلگرد یادآور شد: طبق سرشماری سال ۹۵ حدود سه هزار نفر جمعیت دارد که در تابستان به دلیل وجود گردشگر تقریباً به ۴۰ هزار نفر می‌رسد لذا خدمات به این تعداد ارائه شده اما درآمد در حد جمعیت کمتری است.

وی گفت: طرح جامع و تفصیلی با مغایرت‌های فراوان در شهر روبرو است و همین امر یک معضل شده که نارضایتی فراوان شهروندان را در پی داشته لذا در این خصوص طی قرادادی با مشاور اصلاح و بازنگری طرح جامع صورت خواهد گرفت.

مهری بابادی تاکید کرد: شهرداری در نگهداری فضای سبز مشکل دارد زیرا این منطقه عشایری است و تردد دائم موجب آسیب به آن می‌شود.

وی تصریح کرد: آب منطقه‌ای استان اصفهان در چلگرد دارای باغ و ساختمان است که این باغ‌ها بلا استفاده بوده و متأسفانه عوارضی به شهرداری پرداخت نکرده و مالیات آن را به استان‌های اطراف پرداخت می‌کند و سرانه درآمدی برای چلگرد ندارد که پیگیری شده، اما در این زمینه هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم.

کد خبر 523306

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای ایران چلگرد شهرداری چلگرد کوهرنگ گردشگری شهری طرح جامع توسعه گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری چلگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند؛ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن 66462026روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه