Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز و طبق اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه حزب روسیه متحد در نتایج اولیه نظرسنجی‌های پای صندوق‌های رای در انتخابات پارلمانی این کشور با شمارش حدود ۱۳ درصد آرا بیش از ۴۰ درصد این آرا را به خود اختصاص داده که نمایانگر پیشتازی حزب حاکم روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس و با بررسی نتایج انتخابات در سال ۲۰۲۱ و مقایسه آن با انتخابات ۲۰۱۶ برای حزب حاکم این کشور که موفق شده بود بیش از ۵۴ درصد آرا را کسب کند، این آرا کمی ضعیف است، هرچند که حزب اتحاد روسیه توانسته پیروزی را در این انتخابات کسب کند.

هرچند که حزب روسیه متحد که از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور حمایت میکند در برخی از حوزه‌ها متحمل شکست‌هایی شده است.

خبرگزاری ریانووستی نیز نتایجی ازاین نظرسنجی پای صندوق‌های رای را منتشر کرده است که حزب حاکم روسیه در آن کمی بیش از ۴۵ درصد را آرا به خود اختصاص می‌دهد.

انتخابات واحد روسیه؛ انتخابات دومای روسیه، روسای ۱۲ جمهوری و استان و نمایندگان شورا‌های استانی، شهری و روستایی در این کشور از روز جمعه به مدت سه روز برگزار شد که طبق گزارش خبرگزاری تاس، پنج حزب؛ روسیه متحد با ۳۸ درصد آرا، حزب کمونیست روسیه با ۲۵ درصد آرا، حزب لیبرال دموکراتیک با حدود ۱۰ درصد آرا، حزب عدالت روسیه برای حقیقت با حدود ۷ درصد آرا و حزب جدید مردم نیز با حدود ۷ درصد آرا از احزابی هستند که به دومای دولتی روسیه راه پیدا کرده اند.

در این میان، الکساندر سوکولچوک، رئیس مرکز فناوری اطلاعات کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که در روز جمعه و در اولین روز از انتخابات واحد روسیه، این کشور هدف سه حمله هدفمند سایبری از خارج کشور قرار گرفته است و تمرکز دو حمله بر اسکن کردن وبسایت کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه برای پیدا کردن نقاط آسیب‌پذیر آن و سومین حمله، حمله محروم‌سازی از سرویس (DDoS) بوده است.

صبح روز شنبه به وقت محلی، وبسایت کمیسیون مجددا مورد یک حمله محروم‌سازی دیگر قرار گرفته است.

 ولادیمیر پوتین،  رئیس جمهور روسیه نیز در سخنانی اعلام کرده بود که بیش از ده نفر از اطرافیانش به کرونا مبتلا شده اند و برای همین وی نیز به قرنطینه خواهد رفت و طبق گفته دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین، پوتین قرار بود به شیوه آنلاین در این رای گیری شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات روسیه پوتین انتخابات روسیه روسیه متحد درصد آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته

یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته سوم اردیبهشت را متعادل مثبت دانست و صنایع فولادی، پالایشی و همچنین نماد‌های تک‌سهم را به عنوان پیشتازان این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «بهنام صمدی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم اردیبهشت ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بورس در این هفته روند متعادل مثبتی را تجربه خواهد کرد.


این کارشناس بازار سرمایه توضیح داد: در طول هفته‌های اخیر شاخص کل بورس موافق شد که از محدوده مقاومتی ۲ میلیون ۲۷۰ هزار واحد عبور کند. با تحقق این مسئله اصلاح قیمت در این محدوده تکمیل شد و اکنون بورس آمده است که یک روند صعودی را در پیش بگیرد. حال باید دید که اخبار بنیادین تا چه حد می‌تواند بر این مسئله موثر واقع شود.


وی اخبار مربوط به احتمال تغییر نرخ ارز نیمایی را به عنوان یکی از اخبار موثر بر این بازار عنوان کرد و درباره آن گفت: در حال حاضر این مسئله یکی از اخبار مهم و در عین حال موثر بر بازار سهام است. تاکنون نامه‌نگاری‌های متعددی برای تحقق این موضوع صورت گرفته است.


صمدی همچنین درباره اثرگذاری نامه‌نگاری برخی از انجمن‌های تولیدی کشور با مقام معظم رهبری برای تغییر نرخ ارز نیمایی بر روند بازار سرمایه گفت: این نامه خود به تنهایی اثری بر بازار نخواهد گذاشت، بلکه این تصمیم بانک مرکزی درباره تغییر نرخ ارز نیما است که می‌تواند وضعیت بازار سهام را بهتر کند.


این کارشناس سرمایه اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را به عنوان یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر بورس دانست که تعیین تکلیف آن می‌تواند شرایط مثبتی را برای این بازار رقم بزند.


وی در پایان پیرامون نماد‌های پیشتاز بازار سهام در هفته سوم اردیبهشت ماه هم توضیح داد: با توجه به اخبار مربوط به تغییر نرخ ارز نیمایی، انتظار می‌رود که در این هفته صنایع فولادی، پالایشی و همچنین تک سهم‌ها از وضعیت خوبی نسبت به سایر صنایع و یا نماد‌های بورسی برخوردار شوند.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار سرمایه ، بازار سهام ، بازار بورس ، بهنام صمدی ، نماد بورسی ، شاخص بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TA5

دیگر خبرها

  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند