Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در واپسین بازی هفته پنجم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا در یک دوئل برای صدر جدول به مصاف هم رفتند که این بازی در حالی که تا چهار دقیقه به پایان به سود تیم میزبان در جریان بود، در نهایت با پیروزی مهمان مادریدی خاتمه یافت.

در این مسابقه خفاش‌ها با گلزنی دورو در دقیقه ۶۶ پیش افتادند و تا دقیقه ۸۶ هم برنده بودند تا اینکه وینیسیوس با پاسی از کریم بنزما گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها سه دقیقه بعد بنزما دوباره باعث به گل رسیدن کهکشانی‌ها شد و این بار در سناریویی عکس گل اول در نقش زننده گل ظاهر شد و وینیسیوس کسی بود که پاس گل را داد.

با این نتیجه رئال مادرید چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل لالیگا کسب کرد تا با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. والنسیا هم که برای اولین بار در این فصل طعم شکست را چشید، با ۱۰ امتیازی که داشت در رده سوم جدول باقی ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید والنسیا رئال مادرید والنسیا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی از رئال مادرید شکست خورد که مانوئل نویر شب عجیبی را پشت سر گذاشت.

بایرن که بازی رفت را با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسانده بود در خانه رئال مادرید نمایش حساب شده‌ای داشت که را تکیه بر درخشش نویر دروازه‌اش را تا دقیقه 88 بسته نگه داشته بود.

اشتباه نویر روی مهار شوت وینیسیوس جونیور موجب شد در دقیقه 88 خوسلو اولین گلش را به ثمر برساند و این مهاجم اسپانیایی در دقیقه 90+1 هم موفق شد دروازه بایرن را برای بار دوم باز کند تا تیمش را به فینال برسند.

نویر پس از بازی به دازن درمورد احساساتش گفت:"هر کسی که تا به حال فوتبال بازی کرده، می‌داند که دقیقا چه احساسی دارم. اینکه ما در مراحل پایانی حذف شدیم و تا دقیقه 88 با نتیجه1-0 پیش بودیم، بسیار تلخ است. ما یک قدم تا لندن فاصله داشتیم، خودمان را در فینال می‌دیدیم و حالا دیگر نمی‌دانم دقیقا چه باید بگویم چون حرف‌هایم را فراموش کرده‌ام."

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور: رئیس ممنون که من را به بهترین تیم دنیا آوردی + عکس
  • (ویدئو) گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۹۲
  • آنچلوتی: فکر می‌کردند رئال مادرید مرده؛ بایرن مونیخ شاکی است؟ خب کیمیش هم دایو زد!
  • نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است
  • رئال مادرید ۲-۱ بایرن مونیخ / گزارش لحظه به لحظه: پایان بازی و صعود کهشکانی‌ها به فینال
  • کامبک کهکشانی با خوسلو/ رئال حریف دورتموند در فینال شد
  • کامبک تماشایی رئال مادرید ؛ کهکشانی‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند
  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال