Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:33:03 GMT

نمایشگاه ملیله در دبی برگزار می‌‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۷۸۶۶

نمایشگاه ملیله در دبی برگزار می‌‌شود

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ملیله‌کاری شاخه‌ای از هنر فلزکاری است که با مفتول‌های نازک نقره انجام می‌پذیرد، هنر ملیله کاری امروزی، محصول کار با نقره است که به صورت محصول های باریک در آمده است و با صرف وقت و دقت فوق‌العاده و مهارت و هنرمندی ملیله کار، با بهره‌گیری از نگاره های سنتی و طرح‌های اسلیمی به هم پیوند و ارتباط یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: اکسپو ۲۰۲۰ رویدادی جهانی است که امسال به میزبانی دبی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌ منظور معرفی هنر ملیله زنجان، آثار فراوانی از ملیله در این نمایشگاه توسط هنرمندان و صنعت‌گران شهر جهانی تهیه‌ شده و همچنین اجرای زنده ملیله‌کاری و برگزاری رویدادهای زنده از فرهنگ و آیین سنتی و اقوام ایران از دیگر برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه است.

ارجمند افزود: در این رویداد، ملل مختلف دستاوردهای خود را در تمام زمینه‌ها به نمایش گذاشته و فرصتی بی‌نظیر برای عرضه فناوری‌های جهانی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۹ تا ۱۳ آبان‌ماه برگزار می‌شود که در بخش غرفه ایران آثار شاخص استان زنجان به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارجمند گفت: در این نمایشگاه علاوه بر ملیله زنجان، چاقو، مس، قلم‌زنی، زیورآلات سنتی و... از آثار هنرمندان پیشکسوت زنجان در این نمایشگاه در معرض دید قرار خواهد گرفت و کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری استان زنجان زنجان امیر ارجمند کارگاه آموزشی ملیله نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 19 تا 29 اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. 

درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار

گفتنی است کلیه آثار اسنادی، پژوهشی و تاریخی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود. که همه عموم می توانند جهت تهیه کتاب های مورد نظر خود به سایت فروشگاه به آدرس http://shop.hdrdc.ir/ مراجعه کرده و با ارائه کد تخفیف defa1403 از تخفیف 20 درصدی نیز استفاده کنند.

این تخفیف تنها در ایام نمایشگاه کتاب معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه «آبی» در باگالری
  • نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی