Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی از وقفه های زیادی در بازی های سری آ انتقاد کرد و گفت یکی از دلایل عدم موفقیت ایتالیایی ها در اروپا همین مساله است. 

دیدار دو تیم یوونتوس و میلان در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. روسونری در ابتدای بازی 1 گل دریافت کرد اما در ادامه تسلط خود را نشان داد و با فشار به حریف توانست روی یک ضربه کرنر به گل تساوی برسد و در ادامه بازی می توانست حتی پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

ما برای پیروزی به زمین رفتیم. یوونتوس در 20 دقیقه اول بهتر بازی کرد و انگیزه و تمرکز بیشتری داشت اما به مرور با گذشت بازی ما بسیار بهتر شدیم و در پایان شانس پیروزی داشتیم. بنابراین در مجموع عملکرد ما مثبت بود. ما مقابل یوونتوس با دیبالا، موراتا، الکس ساندرو، کوادرادو، بونوچی و کیه لینی بازی کردیم. ما فوتبال خوبی انجام دادیم. خیلی زود گل خوردیم و به یوونتوس اجازه دادیم عقب بنشیند و ضدحمله بزند. مثل همیشه میلان مشکلی بابت انگیزه و شخصیت نداشت و در طول بازی به دنبال پیروزی بودیم. 

یوونتوس در سمت راست خیلی خوب کار کرد. بنابراین همکاری سالماکرز و توموری باید بهتر انجام می شد. یوونتوس برای از زیر پرس در آمدن شایسته تحسین بود. آنها به خوبی صاحب فضا می شدند. شاید فصل گذشته برای پیروزی مقابل یوونتوس منتظر معجزه نبودیم اما قطعا امیدوار به خوش شانسی بودیم. حالا باید بدانیم که در چنین سطحی هستیم و باید تا پایان بازی به دنبال پیروزی باشیم. این شجاعت را دوست داشتم. ما آماده بودیم تا خطر شکست خوردن را به جان بخریم اما برای پیروزی فشار بیاوریم. 

آنته ربیچ قدرت بدنی و کیفیت بسیار بالایی دارد. می تواند در چندین پست بازی کند و امشب در پست مهاجم نوک به ما کمک کرد. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است و می تواند به ما کمک کند تا بازی را باز کنیم. بازیکنان ما حس تعهد بالایی دارند. شاید در بعضی شب ها حریف بهتر باشد اما ما باز هم با تمام توان به دنبال پیروزی هستیم. 

پس از شکست میلان مقابل لیورپول، انتقاداتی از فوتبال ایتالیا انجام شد و گفته شد سری آ نسبت به لیگ برتر انگلیس از ضرب آهنگ و ریتم پایین تری برخوردار است. پیولی درباره این صحبت ها گفت:

مردم می گویند تیم های ایتالیایی به خاطر ضرب آهنگ پایین در اروپا موفق نیستند. ما امشب 48 دقیقه فوتبال واقعی دیدیم. وقفه در بازی ها بسیار زیاد است. جر و بحث بسیار زیاد است. تعداد زیادی ضربه آزاد و شروع مجدد گرفته می شود. باید همه در کنار هم در این زمینه پیشرفت کنیم وگرنه وقتی در جو متفاوتی وارد می شویم، به مشکل می خوریم. 

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد مهدی قائدی به نام استقلال، به کام شباب الاهلی! وزارت ورزش نام مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی استقلال تایید کرد تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! بارسلونای 2022؛ اولمو هدف، پوگبا فرصت و هالند رویا برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد