Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدارهای هفته چهارم سری A ایتالیا با ثبت یک بازی بدون برد دیگر در کارنامه بانوی پیر ادامه پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته چهارم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در تورین میزبان میلان بود و در حالی که با یک گل زودهنگام از حریف خود پیش افتاده بود در نهایت به تساوی یک - یک رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نخست این بازی در دقیقه 4 روی یک ضدحمله پرسرعت توسط آلوارو موراتا به ثمر رسید. یووه تا دقیقه 76 هم برنده بازی بود تا اینکه آنته ربیچ مهاجم کروات میلانی‌ها با ضربه سر از روی ارسال ساندرو تونالی گل تساوی را برای روسونری به ثمر رساند.

این نتیجه به معنای ادامه روند بازی‌های بدون برد بانوی پیر در این فصل از سری A است که در آن تنها دو امتیاز کسب کرده است. میلان اما با یک امتیاز این بازی 10 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

***

پیروزی رئال مادرید برابر والنسیا با بازگشتی ۳ دقیقه‌‌ای در مستایا

در آخرین بازی شب سوم از هفته پنجم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا در یک دوئل برای تصاحب صدر جدول به مصاف هم رفتند که این بازی در حالی که تا چهار دقیقه به پایان به سود تیم میزبان در جریان بود، در نهایت با پیروزی میهمان مادریدی خاتمه یافت.

در این مسابقه خفاش‌ها با گلزنی هوگو دورو در دقیقه 66 پیش افتادند و تا دقیقه 86 هم برنده بودند تا اینکه وینیسیوس جونیور با پاسی از کریم بنزما گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند. تنها سه دقیقه بعد بنزما دوباره باعث به گل رسیدن کهکشانی‌‌ها شد و این بار در سناریویی عکس گل اول در نقش زننده گل ظاهر شد و وینیسیوس کسی بود که پاس گل را داد.

با این نتیجه رئال مادرید چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل لالیگا کسب کرد تا با 13 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. والنسیا هم که برای اولین بار در این فصل طعم شکست را چشید، با 10 امتیازی که داشت در رده سوم جدول باقی ماند.

***

پیروزی خانگی پاری‌سن‌ژرمن در شب کم‌فروغ مسی

در آخرین بازی هفته ششم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف لیون رفت و میهمانش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

در این بازی، ابتدا این لیون بود که با گلزنی لوکاس پاکتا در دقیقه 54 پیش افتاد. نیمار ستاره برزیلی PSG‌ با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 66 کار را به تساوی کشاند. لیون تا آخرین ثانیه‌ها توانست برای حفظ یک امتیاز مقاومت کند اما در نهایت کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسی‌ها زهر خودش را ریخت و زمینه‌ساز گل برتری تیمش شد، گلی که در دقیقه سوم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم توسط مائورو ایکاردی به ثمر رسید.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی PSG‌ که از ابتدا در این بازی حضور داشت شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشت و در دقیقه 76 در اولین تعویض تیمش جای خود را به اشرف حکیمی داد.

پاریسی‌ها با کسب این نتیجه 18 امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به مارسی و پنج امتیاز اختلاف جای خود را در صدر جدول لوشامپیونه تثبیت کردند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و رم هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره