Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست 3-2 آاس رم مقابل هلاس ورونا، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

همیشه قبل از بازی ها نگران هستم. این راه زندگی است. می دانستم ورونا تیم بسیار با کیفیتی است و انتظار داشتم که بازی سختی شود. آنها اولین بازی خود با ایگور تودور سرمربی جدیدشان را تجربه کردند و همیشه از نظر روانشناسی، بازیکنان در چنین شرایطی واکنش مثبت از خود نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک بازی تودور شبیه ایوان یوریچ است بنابراین بازیکنان هلاس ورونا به این شیوه عادت داشتند.

واقعیت این است که نسبت به سبک بازی هلاس ورونا در این بازی تردید زیادی داشتم و نمی دانستم آنها دقیقا چه برنامه ای دارند چون تودور همین چند روز پیش به این تیم آمده است. رازهای زیادی پیرامون این تیم وجود داشت.

بازیکنان تلاش کردند و نمی توانم از آنها گلایه کنم اما اشتباهات فردی زیادی داشتیم و دوئل های زیادی را واگذار کردیم. حالا به چند ساعت زمان نیاز دارم تا با آنالیز ویدیوی بازی بررسی کنم که دقیقا چه اتفاقی افتاده است.

بازیکنان تفسیر درستی از شرایط بازی نداشتند. روی ضدحملات و توپ های بلند نیز خیلی سنگین ظاهر شدیم. نیکولو زانیولو تلاش کرد بیشتر به ریک کارسدورپ در پوشش فضا کمک کند و کمتر برای پرس کردن به مدافع مقابل خود فشار آورد. جردن ورتو خیلی زود کارت زرد گرفت و در ادامه با ترس بازی کرد. هر 3 گلی که دریافت کردیم، خارج از درک من است.

در ابتدای نیمه دوم غافلگیر نشدیم و کاملا انتظار داشتیم که هلاس ورونا واکنش نشان بدهد. باید یاد بگیریم که در لحظات سخت عملکرد بهتری داشته باشیم چون طبیعی است که همیشه نمی توانیم کنترل بازی را در دست داشته باشیم.

هیچ بهانه ای برای شکست نداریم و همه چیز از جمله زمین بازی و داوری عالی بود. زمین اینجا از المپیکو هم بهتر بود. بعد از 6 برد فقط 1 بازی را باختیم و نه 10 بازی. پنج شنبه مقابل اودینزه تلاش می کنیم به مسیر برد برگردیم.

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد مهدی قائدی به نام استقلال، به کام شباب الاهلی! وزارت ورزش نام مصطفی آجورلو را برای مدیرعاملی استقلال تایید کرد تمجید تروی دینی از حرفه ای گری رونالدو: اگر او حتی مدفوع اسب بخورد، من هم می خورم! بارسلونای 2022؛ اولمو هدف، پوگبا فرصت و هالند رویا برترین های قرن با عبدالعلی چنگیز: هزار نفر بهتر از قائدی داریم اما کسی نیست کشف شان کند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هلاس ورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم

جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه است که به بهانه ترمیم مسدود است و مردم مجبورند از زمین‌های کشاورزی به منزل خود برسند و بارش باران این وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی،
جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه به بهانه ترمیم و بالا بردن سطح جاده مسدود شده است.

طی این مدت اهالی مجبور به عبور از زمین‌های کشاورزی برای رفتن به خانه خود بوده‌اند و تاکنون با وجود وعده‌های مختلف این جاده به بازگشایی نرسیده است.

بارش باران و پنجشنبه‌های پرترافیک برای رفتن به پارک جاوید نیز بر زحمت و درد اهالی این محله در حاشیه شهر می‌افزاید.

کد خبر 750443

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم