Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@07:48:53 GMT

انتقاد نخست‌وزیر لبنان از ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۸۴۴۲

انتقاد نخست‌وزیر لبنان از ایران

آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش سی‌ان‌ان، نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان گفت: انتقال نفت ایران به لبنان نقض حاکمیت لبنان است زیرا این عملیات بدون اجازه دولت لبنان انجام شده است.

میقاتی افزود: من به علت نقض حاکمیت لبنان نگران هستم اما نگران اعمال تحریم نیستم چرا که ارسال سوخت بدون اجازه دولت لبنان بوده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نجیب میقاتی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ

حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکنش نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش‌تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل‌های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • عبدالکبیر: اتصال منطقه‌ای بدون افغانستان ممکن نیست
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد