Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حمیدرضا بهزادی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: متولدان ۱۳۸۲ به بعد جهت تزریق می‌توانند به مراکز تزریق واکسن در شهرستان قشم مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین تمام کسبه، مغازه‌داران، کارکنان شرکت‌های نفتی، نیروهای نظامی و انتظامی ساکن قشم می‌توانند برای واکسیناسیون خود و خانواده‌شان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت تصریح کرد: این افراد یکی از مدارک معتبر مانند پروانه کسب،کارت تندرستی دارای تاریخ معتبر،کارت شناسایی محل اشتغال و یا دفترچه بیمه به همراه داشته باشند.

وی افزود: پیش از این فعالا ناقتصادی که نامشان در سامانه سیب جزء جمعیت قشم ذکر نشده بود، برای تزریق واکسن با مشکل رو برو بودند که با رایزنی‌های انجام شده این مشکل برطرف شد.

بهزادی ادامه داد: قشموندان باید با کارت ملی خود در مراکز واکسیناسیون واقع در سالن ورزشی خلیج فارس قشم و سالن اداره گمرک منطقه آزاد درگهان حاضر شوند.

وی افزود: همچنین مراکز خدمات جامع سلامت هر روستا آماده تزریق واکسن به افراد زیر پوشش هستند.

رییس شبکه بهداشت ادامه داد: این مراکز از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢١ به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: افراد پس از  تشکیل پرونده الکترونیک خانوار در خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت‌، جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

از ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ واکسیناسیون در جزیره قشم با تزریق ۱۳۰ واکسن به کادر درمان آغاز شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون سراسری قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون سراسری قشم طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون سراسری قشم تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی