Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روز چهارشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه سرهنگ سرچاهی وسرگرد کولیوند، رؤسای پلیس اداره مبارزه با مخدر و پلیس فتای نیروی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ و همچنین سرگرد محمدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی با حضور در محل کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن بررسی زمینه های همکاری فی ما بین، تفاهم نامه همکاری را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فرهاد پادری ثانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر وتشکر از همراهی وهمکاری نیروی انتظامی گزارشی از حوزه اعتیاد شهرستان ودرخواست هماهنگی بیشتر در زمینه ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف بهزیستی را مطرح کرد.

در ادامه سرگرد کولیوند گفت: پلیس فتا آماده هرگونه همکاری به ویژه آموزش های لازم در حوزه سایبری وپیشگیری از آسیب های فضای مجازی در هر ساعت از شبانه روز برای پرسنل و مددجویان بهزیستی خواهد بود.

در پایان این نشست با امضا دو تفاهم نامه همکاری در حوزه اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و همچنین آموزش های سایبری و پیشگیری از آسیب های فضای مجازی، طرفین بر لزوم ادامه همکاری و اجرای طرح های فوق تاکید کردند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددکاران اجتماعی انعقاد تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، به منظور مشارکت زندانیان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، زندانیان ملایری در پویش درختکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شرکت کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر پویش کاشت یک میلیارد درخت را آغاز کرده است.

در راستای آشنایی زندانیان با فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد همدلی و همکاری در فضای عمومی برای بازسازی طبیعت و ساخت ایرانی آباد، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان تعداد هزار اصله درخت توسط زندانیان در محل موردنظر کاشته شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند