Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حشمت کوشکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: یک هزار و 500 شرکت کننده زیر ۲۲ سال در ۳۵ حرفه از جمله طراحی فضای سبز، رباتیک، اتصالات چوبی، فن آوری اتومبیل، آشپزی، نجاری، قنادی، جوشکاری، تاسیسات الکتریکی، آجرچینی، گل آرایی، الکترونیک، صافکاری، ماشین آلات سنگین، گچ کاری، نقاشی خودرو، کنترل صنعتی، طراحی گرافیک، خیاطی، طراحی مهندسی مکانیک، امنیت سایبری، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و فن آوری وب با هم به رقابت پرداختند و از این تعداد بیست و هفت نفر برتر در استان جواز حضور در نوزدهمین دوره مسابقات مهارت کشوری را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت‌های آنان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، ارتقای سطح استاندارد‌های آموزش مهارت در کشور و فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان کشور است.

کوشکی بیان کرد: مرحله کشوری این مسابقات از اواخر مهرماه در شانزده استان کشور برگزار می‌شود و آموزش فنی و حرفه‌ای فارس نیز از ۳۰ مهرماه لغایت ۵ آبان ماه میزبان رقابت کنندگان کشوری در حرفه‌های فن آوری طراحی گرافیک و راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت خواهد بود.

او گفت: در دوره قبلی مسابقات رقابت کنندگان استان فارس موفق به کسب ۹ عنوان کشوری شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ملی مهارت کرونا ویروس آموزش فنی و حرفه ای فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه