Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ظرفیت فعلی تزریق روزانه واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۶ تا هفت هزار دُز است.

وی افزود: با توجه به تاثیر قابل توجه واکسن کرونا در کاهش احتمال ابتلا به این ویروس امید داریم تا شاهد استقبال بیشتر و قابل قبول مردم در این برنامه واکسیناسیون باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تاکنون ۳۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در حوزه زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده و همچنین گروه‌های خاص شغلی مانند معلمان، دانشگاهیان، کارگران، دانشجویان و طلاب علوم دینی ساکن در مناطق روستایی و عشایری امکان دریافت واکسن کرونا را داشتند.

وی افزود: با توجه به احتمال افزایش تجمع در مراکز واکسیناسیون درخواست می‌شود افراد به منظور برنامه‌ریزی و پاسخگویی بهتر در مراکز تجمیعی دریافت واکسن حتما به سامانه SALAMAT.GOV.IR مراجعه و نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.

هاشمی شهری اظهارداشت: بر اساس مطالعات انجام شده واکسیناسیون از میزان مبتلایان، بستری و فوت شدگان ناشی از کرونا به شدت کاسته و روند فعلی کاهشی موارد مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان نیز ارتباط مستقیمی با انجام واکسیناسیون داشته است.

وی تاکید کرد: ضروری است شهروندان سیستان و بلوچستان علاوه‌بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نیرو‌های بهداشت و درمان را برای پوشش کامل واکسیناسیون کمک کنند تا هرچه زودتر جمعیت غالب استان واکسینه شوند و بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا دلتا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود