Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، اظهار کرد: با این حماسه عظیم و معجزه بزرگ دفاع مقدس هر بهره ای ببریم، باز کم است لذا یکی از مهمترین کارها انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ جهاد و فرهنگ خاص است، حضرت امام(ره) فرمودند که مردم زمان ما از مردم زمان امام علی(ع) بهتر هستند، و اگر بتوان این پیروزی و نبرد معجزه آسایی که اتفاق افتاد را به نحو احسن برای آیندگان تبیین کرد، عالی است؛ چراکه خیلی ها تاریخ را می خوانند و تغییر می کنند و‌ متحول می شوند. 

تولیت حرم مطهر احمدبن موسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شکل گیری هیأت رزمندگان اسلام، اظهار داشت: واقعا یکی از کارهای با ارزش در کشور، همین تشکیل هیأت رزمندگان اسلام است، بنیانگذار این کار هم شخص مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، یکی از پاک ترین و‌ بی حاشیه ترین هیئات، هیأت رزمندگان اسلام است.

وی تصریح کرد: هیئات باید سازمان یافته و دارای برنامه مشخص باشند تا به بهترین شکل، عموم مردم بتوانند از برنامه های فرهنگی آن ها بهره ببرند. در برنامه های ثابت هفتگی هیئات لازم است کلاس درس اخلاق در کنار سایر برنامه های فرهنگی و مذهبی برگزار شود تا بهترین خروجی را داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران، خواستار برنامه ریزی و تلاش بیشتر مسئولان استان و کشور در فراهم کردن زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف، به منظور معرفی هرچه بهتر و بیشتر این امامزاده جلیل القدر در ابعاد ملی و بین المللی و تبیین جایگاه رفیع سیدالسادات الاعاظم برای همگان شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سومین حرم اهل بیت شاهچراغ حجت الاسلام کلانتری دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد