Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرهنگسرای پایداری گفت: نخستین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت به همت فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سوم مهر ماه سال جاری در محل فرهنگسرای پایداری افتتاح می‌شود.

سعید صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از سال‌ها نیازسنجی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شناساندن شهدای شهر به قشر جدید و نوجوانان و جوانان و بررسی‌های به عمل آمده هر روز کمبود مکان و محلی برای گردهمایی پژوهش گران و نویسندگان و علاقمندان به مقوله دفاع مقدس و شهدا آشکار و آشکارتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرهنگسرای پایداری در همین راستا با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اولین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را با ۴۳ هزار عنوان‌کتاب در قلب معنوی شهر اصفهان یعنی تخت فولاد در جوار شهدای گلستان شهدا افتتاح می‌کند.

رئیس فرهنگسرای پایداری تصریح کرد: در این کتابخانه کلیه آثار منتشر شده در حوزه ایثار و شهادت موجود است که در طرح جامع کتابخانه های شهرداری قرار می‌گیرد که با عضویت هر شخص در طرح جامع در یکی از کتابخانه های شهرداری اصفهان می‌توانید از خدمات همه کتابخانه های شهرداری اصفهان استفاده کنید.

وی با بیان اینکه این کتابخانه مجهز به سالن مطالعه ویژه اعضا بوده و عضویت برای عموم شهروندان آزاد است، گفت: ایجاد اتاق فکر نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس و اجرای طرح نذر کتاب از برنامه‌های آتی این کتابخانه تخصصی است.

به گزارش ایمنا، مراسم افتتاحیه این کتابخانه سوم مهر ماه ساعت ۱۵ با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، مسئولین استانی شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 523181

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه نمایشگاه کتاب فرهنگسرای پایداری کتاب فرهنگ ایثار و شهادت كتاب و كتاب خواني کتاب بخوانیم هفته دفاع مقدس دفاع مقدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرهنگسرای پایداری کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری