Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در ۳ فصل اخیر تغییرات بسیاری داشته که منجر به ناکامی‌های زیادی شده است.

خبرگزاری میزان - باشگاه استقلال این روز‌ها در یکی از بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ خود قرار گرفته و حال و روز خوشی ندارد. سرتاپای این باشگاه دعوا و اختلاف و کشمکش و بحران است و هیچ چیز و هیچ کس سرجای خود نیست. اوج بحران در جایی مشخص می‌شود که نگاهی به آمار مربیان و مدیران استقلال در ۳ سال اخیر بیندازیم؛ ۵ سرمربی و ۵ مدیر/سرپرست که باعث شده این باشگاه هیچ شباهتی به یک استقلال مدعی و باثبات نداشته باشد و از کسب عناوین دور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل ۹۸-۹۷ استقلال با یک مربی آلمانی آغاز کرد و وینفرد شفر که با قهرمانی جام حذفی محبوب قلب آبی‌ها شده بود این تیم را برای لیگ هجدهم آماده کرد. در این فصل که امیرحسین فتحی مدیرعامل آبی‌ها بود، شفر نتوانست موفقیت‌های فصل اول خود را تکرار کند و پس از ناکامی‌های پیاپی از جمع آبی‌ها جدا شد تا فرهاد مجیدی فصل را به پایان ببرد.

فصل ۹۹-۹۸ استقلال که یکی از عجیب‌ترین فصل‌های این باشگاه بود با یک ایتالیایی استارت خورد و آندرا استراماچونی روی نیمکت این تیم نشست. استراماچونی بر خلاف نتیجه‌های خوبی که گرفت در استقلال ماندنی نبود و جای خود را به فرهاد مجیدی داد. در این بین امیرحسین فتحی از سمت خود برکنار شد و خلیل زاده و فتح الله زاده برای مدتی کوتاه سرپرست استقلال شدند و پس از مدتی سرانجام احمد سعادتمند سکان هدایت باشگاه استقلال را برعهده گرفت. مجیدی که در اوج اختلاف با مدیریت باشگاه بود از هدایت استقلال کنار رفت و مجید نامجومطلق برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آبی‌ها را هدایت کرد.

فصل ۱۴۰۰-۹۹ برای آبی‌ها از همان ابتدا با حواشی زیاد آغاز شد. احمد مددی ابتدا سرپرست و سپس مدیرعامل شد و محمود فکری تیم را برای لیگ بیست‌ویکم بست. در میانه راه فکری از سمت خود اخراج شد و باز هم فرهاد مجیدی به استقلال آمد. مجیدی و مددی دائم در اختلاف بودند و این دعوا‌ها استقلال را از مسیر اهداف خود دور کرد و نتیجه آن شد ناکامی در هر ۳ تورنمنت ممکن. در روز‌های اخیر و پس از شکست استقلال مقابل الهلال و عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات، با فشار هواداران و پیشکسوتان سرانجام احمد مددی استعفا کرد تا ششمین مدیر آبی‌ها هم از این باشگاه جدا شده باشد و باز هم نامی جدید در مسند مدیریت استقلال ببینیم.

در ۳ فصل اخیر ۵ مربی شامل شفر، استراماچونی، نامجومطلق، فکری و مجیدی (۳ بار!) بر روی نیمکت آبی‌ها نشسته اند و ۵ مدیر/سرپرست شامل فتحی، خلیل‌زاده، فتح الله‌زاده، سعادتمند و مددی این باشگاه را هدایت کرده اند که نتیجه آن دقیقا یک واژه شده: هیچ!

بیشتر بخوانید: دیدار مددی با علی‌نژاد؛ مدیرعامل استقلال برای استعفا رخصت گرفت؟

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی احمد مددی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی احمد مددی فرهاد مجیدی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!