Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:26:47 GMT

واکنش حماس به بازداشت مجدد دو اسیر فراری زندان جلبوع

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۹۱۷۵

واکنش حماس به بازداشت مجدد دو اسیر فراری زندان جلبوع

جنبش حماس در واکنش به بازداشت مجدد همه شش اسیر فراری زندان اسرائیلی «جلبوع» اعلام کرد که با وجود دستگیری مجدد قهرمانان «تونل آزادی»، این عملیات به عنوان شاهدی انکار ناپذیر بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

به گزارش ایمنا، القدس نوشت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی بازداشت دو اسیر فراری باقی‌مانده زندان «جلبوع»، بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از شاخه‌های نظامی مقاومت فلسطین خواست که در حالت هوشیاری و آمادگی بالا برای دفاع از اسرای قهرمان خود باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود از فلسطینیان درخواست نموده تا در حمایت از خانواده‌های قهرمان گردان جنین در تمام مناطق کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ تظاهرات برگزار کنند.

در این بیانیه آمده است: ما در همه جا به مردم خود درود می‌فرستیم و خواستار ادامه فعالیت‌ها و راهپیمایی‌ای خشم آنها در حمایت از اسرای در بندر رژیم صهیونیستی هستیم.

جنبش جهاد اسلامی در عین حال دشمن صهیونیست را مسئول هرگونه صدمه زدن به اسرای گردان جنین و دیگر اسرای داخل زندان‌ها و سلول‌های انفرادی اسرائیل دانست.

جنبش مقاومت فلسطین تأکید کرد که بازداشت دو اسیر فراری باقی مانده زندان جلبوع که صبح امروز مجدداً بازداشت شده‌اند، روی شکست رژیم صهیونیستی در موفقیت گردان جنین در عبور از استحکامات این رژیم سرپوش نخواهد گذاشت.

جنبش حماس نیز امروز در واکنش به بازداشت مجدد همه شش اسیر فراری زندان اسرائیلی «جلبوع» اعلام کرد که با وجود دستگیری مجدد قهرمانان «تونل آزادی»، این عملیات به عنوان شاهدی انکار ناپذیر بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

در بیانیه حماس آمده، با وجود دستگیری مجدد قهرمانان تونل آزادی، این عملیات به عنوان شاهد انکار ناپذیری بر شکنندگی و ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی و ناتوانی آن در مقاومت در برابر خواست فلسطین مقاوم باقی خواهد ماند.

حدود دو هفته پیش، شش اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود، موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شدند؛ فرار کم سابقه‌ای که یک شکست سنگین امنیتی دیگر را برای رژیم اسرائیل رقم زد.

رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که دو اسیر فراری دیگر زندان «جلبوع» بازداشت شده اند، یعنی عملاً هر شش اسیر فراری از این زندان اسرائیلی مجدداً دستگیر شده اند.

«أیهم کممجی» و «مناضل نفیعات» بامداد امروز (یکشنبه) در یک عملیات امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر جنین بازداشت شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 523337

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حماس جنبش مقاومت اسلامی حماس جنبش حماس گروه حماس فرار از زندان خطای امنیتی مهلک صهیونیست ها در زندان جلبوع زندان جلبوع فرار 6 فلسطینی از زندان فرار 6 زندانی از زندان فوق امنیتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امنیتی رژیم صهیونیستی دو اسیر فراری شش اسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده اند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم