Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:12 GMT

آغاز به کار بزرگ ترین سایت واکسیناسیون در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۹۲۵۲

آغاز به کار بزرگ ترین سایت واکسیناسیون در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت واکسیناسیون مهدی کلینیک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های واکسیناسیون کرونا در استان تهران با همکاری بیمارستان امام خمینی (ره) و مرکز بهداشت جنوب تهران روز گذشته آغاز به کارکرد.

خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، گفت: مهدی کلینیک به لحاظ وسعت یکی از بزرگ‌ترین، آماده‌ترین و زیباترین مراکز واکسیناسیون کرونا در استان تهران است تا مردم بتوانند خدمات واکسیناسیون را به خوبی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای بزرگ‌ترین پروژه بیمارستانی کشور شروع بسیار خوبی بود تا نخستین خدمت را در راه پیشگیری از بروز بیماری کرونا ارائه کند و آرزوی همه ما این است که مردم بیمار نشوند و در صورت ابتلاء در بهترین مراکز مانند همین مرکز به آنها خدمات ارائه شود و امیدوارم سرعت واکسیناسیون با افتتاح این مراکز افزایش پیدا کند تا از بروز پیک ششم جلوگیری شود.

محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران در ادامه گفت: آغاز به کار مهدی کلینیک از امروز شروع شده است و یکی از سریع‌ترین سایت‌هایی که با سرعت بالا راه‌اندازی شد مهدی کلینیک بود و از روز گذشته پذیرش داشتیم.

وی در ادامه به انجام بیش از ۳ هزار تزریق واکسیناسیون در هر شیفت کاری اشاره کرد و افزود: در این مرکز ۲۴ غرفه و تیم فعال است و در حال حاضر فقط شیفت صبح به مردم خدمات ارائه می‌دهد و در حال پیگیری برای راه‌اندازی در شیفت عصر و شب هم هستیم.

اسماعیل محمد نژاد نماینده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور واکسیناسیون کرونا، هدف از راه‌اندازی سریع سایت‌های واکسیناسیون کرونا را واکسینه شدن مردم تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه موجود لازم دیدیم چند مرکز تجمیعی بزرگ برای واکسیناسیون تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران افتتاح کنیم و یکی از مراکزی که جا و فضای مناسبی داشت مهدی کلینیک امام خمینی (ره) بود که با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران با ۲۴ ایستگاه از روز گذشته افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز برای تزریق واکسن در خدمت هم‌وطنان شهر تهران است و مراجعان از طریق نوبت دهی و اطلاعاتی که در سامانه انجام می‌شود می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

کد خبر 5308863

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی واکسیناسیون واکسن کرونا ویروس کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا کووید 19 واکسن زوال عقل شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران علیرضا زالی اورژانس سرطان روده بزرگ واکسن آنفلوانزا مرکز بهداشت جنوب تهران واکسیناسیون کرونا مهدی کلینیک بزرگ ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور

ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا در مراسم گشایش کار ساخت بزرگ‌راه هرات - غور گفت که حکومت سرپرست در کنار ساخت بزرگ‌راه‌های کشور، قرار است کار راه‌های میان ولایتی را نیز آغاز کند.

معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا افزود: «کار روی بزرگ‌راه‌های کشور عملا شروع شده است از جمله کابل-قندهار دهلیز واخان و ساخت سرک‌ها افزون بر شهر کابل در شهرهای بزرگ دیگر.»

بزرگ‌راه هرات - غور از بزرگ‌راه‌های مهم افغانستان است که حوزه غرب را از طریق بامیان و میدان وردک به پایتخت متصل می کند.

به گفته‌ی مسئولان، کار ساخت این بزرگ‌راه به علت گذر از بخش‌های کوهستانی و مرکزی کشور، پیچیده و زمان‌گیر است.

نوراحمد اسلام جار والی هرات گفت: «این سرک بسیار پیچیده است کار آن که یک سرک بین‌المللی است تکنولوژی پیش‌رفته و سرمایه هنگفت می‌خواهد.»

این بزرگ‌راه از طریق ولسوالی‌های پشتون زرغون، اوبه وچشت شریف، هرات را به ولایت غور وصل می‌کند.

بزرگ‌راه هرات - غور به طول ۴۸۰ کیلومتر و عرض دوازده متر قرار است در جریان پنج سال ساخته شود.

بودجه این پروژه ۴۵۰ میلیون دلار است که از سوی حکومت سرپرست افغانستان فراهم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان