Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@03:22:36 GMT

آملی لاریجانی ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۹۳۸۸

آملی لاریجانی ماندنی شد

گروه سیاست سایت فردا – در هفته‌های اخیر و بعد از استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان شاهد گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌هایی حول محور حاشیه نشینی او و حتی افول براداران لاریجانی بودیم. رسانه‌های مختلف با اشاره به اختلافاتی که اخیرا میان آملی لاریجانی و اعضای شورای نگهبان ایجاد شده بود، خاصه در فرایند بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات 1400 و رصد صلاحیت علی لاریجانی؛ به این نتیجه رسیده بودند که بعد از آن واکنش و نامه تند کار به استعفا رسیده و این یعنی آغاز فصل حاشیه نشینی! 

در تداوم همین نگاه بود که شایعه کناره‌گیری وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام و حتی هجرت به نجف هم مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف‌ها هنوز ادامه داشت که خبر رسید محسن رضایی هم از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام استفعا داده و رهبری هم پذیرفته‌اند. 

خیلی زود اما خبر رسید که آملی لاریجانی طی حکمی محمدباقر ذوالقدر را به عنوان جایگزینی رضایی منصوب کرده است. این خبر اما هم قدر که به خاطر جایگاه ذوالقدر حائز اهمیت بود، به خاطر اقدام آملی لاریجانی هم مورد توجه بود. 

شاهد آنکه «کیهان» آن را مصداق ماندنی شدن رئیس مجمع در جایگاه خود و پایان همه حواشی پیش آمده دانست. 

این روزنامه اصولگرا با تاکید بر اینکه «صدور حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دبیر جدید مجمع، رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه را سنگ روی یخ کرد» نوشت: «برخی رسانه‌های وابسته به افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی مانند شرق، همدلی، آرمان، اعتماد، جماران و... به همراه برخی رسانه‌های بیگانه، ظرف چند ماه گذشته به تلویح و تصریح چنین اتکا کرده بودند که آیت‌الله آملی لاریجانی از ریاست مجمع استعفا کرده و یا استعفا خواهد کرد و قصد عزیمت به نجف را دارد. حتی دیروز هم روزنامه‌های آرمان و شرق مجددا ناپرهیزی کردند و روزنامه آرمان تیتر زد؛ «سیدناصر قوامی: به آملی لاریجانی دستور دادند استعفا دهد» و سپس در تیتر اصلی نوشت: خداحافظی صادق لاریجانی با مجمع؟ شرق هم از قول قوامی مدعی شد معلوم نیست آملی لاریجانی از شورای نگهبان استعفا داد یا به او دستور داده شد استعفا دهد. با این وجود فضاسازی‌های مغرضانه، دیروز آقای آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم دبیری مجمع را برای آقای ذوالقدر صادر کرد که در واقع نشانه دروغ بودن رسانه‌های بیگانه و دنباله‌های داخلی آنها بود.»


 

منبع: فردا

کلیدواژه: کیهان آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصحلت مجمع تشخیص مصلحت نظام آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228586 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟