Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم در حوزه معیشت با مشکل مواجه هستند و منتظر نتیجه اجرایی شدن برنامه های دولت در این حوزه هستند.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: وزرای دولت و رییس جمهور شروع خوبی داشته و نظارت میدانی وزرا و حضور رییس جمهور در بین مردم و شنیدن مستقیم مشکلات تولید کنندگان قطعا برای آینده اقتصادی کشور مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: اما لازم است وزرا در اسرع وقت معاونین و مدیران استانی خود را تعیین کرده و سریع تر به سمت اجرای برنامه های خود به ویژه در حوزه اقتصادی حرکت کنند. از سوی دیگر لازم است سریع تر استانداران در همه استان ها تعیین شوند تا با هماهنگی لازم مدیران استانی از سوی وزرا نیز تعیین گردند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرصت کم است و مردم انتظار دارند هرچه سریع تر تعهداتی که دولتمردان در حوزه مسائل اقتصادی داده اند، اجرایی شود. امروز مردم در حوزه معیشت با مشکل مواجه هستند و منتظر نتیجه برنامه های دولت در این حوزه هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: انتظار می رود تیم اقتصادی دولت هرچه سریع تر با هماهنگی و همفکری گام برداشته و با بهره گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان این حوزه به سمت حل مسائل اقتصادی مردم حرکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصغر سلیمی صادق الوعد سریع تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است