Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:07:39 GMT

سقوط سنگین ۴ درصدی شاخص سهام هنگ‌کنگ

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۹۷۹۱

سقوط سنگین ۴ درصدی شاخص سهام هنگ‌کنگ

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، شاخص بورس هنگ‌کنگ در معاملات امروز بازارهای آسیایی تحت تأثیر تداوم سقوط شدید سهام بزرگترین شرکت ساختمانی چین، گروه اورگرند، با سقوط سنگینی روبرو شد.

سهام شرکت اورگرند چین در بورس هنگ‌کنگ حدود ۱۷ درصد سقوط کرد و باعث شد شاخص سهام] انگ‌سنگ با سقوط سنگین ۴.۱۱ درصدی روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرشاخص املاک در بورس هنگ‌کنگ ۷ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح ۵۲ هفته‌ای رسید.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد سقوط غول املاک چین تنها بر بازار چین تأثیر نداشت و بازارهای منطقه را هم با خود به پایین کشید. جامع‌ترین شاخص آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۱.۹۹ درصد سقوط کرد.

این در حالی اتفاق افتاد که بزرگترین شرکت ساختمانی چین، اورگرند، زیر بار فشار سنگین بدهی ۳۰۰ میلیارد دلاری و افت فروش مسکن، به مرز ورشکستگی رسیده است.

بازارهای کره‌جنوبی، ژاپن و شانگهای چین امروز به علت تعطیلات رسمی بسته بودند.

کد خبر 5308816

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام اسیا چین املاک مسکن بورس هنگ کنگ ورشکستگی شرکتها اجلاس شانگهای 2021 اربعین 1400 پروازهای اربعین قیمت دلار سازمان همکاری شانگهای اقتصاد چین قیمت جهانی نفت قیمت نفت سازمان هواپیمایی کشوری بازار سرمایه كاهش شاخص بورس قیمت جهانی طلا وزارت جهاد کشاورزی وزارت راه و شهرسازی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی