Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@13:25:50 GMT

جیب 2 زن مشهدی پر از پول بود / دسیسه کثیف شان فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۹۸۴۴

جیب 2 زن مشهدی پر از پول بود / دسیسه کثیف شان فاش شد

 خرید زیادی انجام داده بودند، تقریبا از هر کالایی که در فروشگاه وجود داشت خریده بودند و برخی اقلام را هم کلی خریداری کرده بودند.

به گزارش رکنا، آن ها هنگام تسویه خریدهای میلیونی شان، دسته ای چک پول تا نخورده از کیف بیرون کشیدند و تمام وجه را نقدی پرداخت کردند. اندکی پس از رفتن مشتری ها، فروشنده به موضوع مشکوک شد و از یکی از همکارانش خواست تا چک پول ها را چک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وقتی از همکارش شنید که احتمالا چک پول ها تقلبی هستند، انگار دنیا روی سرش خراب شده.

بازداشت 2 زن پلید در مشهد

البته این فرد به جای اینکه خودش را ببازد، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد.پلیس شهرستان نیشابور با دریافت گزارشی مبنی بر استفاده از چک پول های جعلی در یک فروشگاه، بلافاصله گروهی از مأموران کلانتری طالقانی این شهرستان را راهی محل کرد.با حضور مأموران در محل و تأیید تقلبی بودن چک پول ها، بلافاصله اقدامات لازم انجام شد و مشخصات خودرو متهمان که 2زن جوان بودند به تمام گشتی های پلیس در سطح شهرستان اعلام شد.

مأموران کلانتری یازدهم این شهرستان با گشت زنی هدفمند توانستند خودرو متهمان را در یکی از خیابان های مرکزی این شهرستان شناسایی و متوقف کنند .

هم زمان با دستگیری 2زن جوان، خودرو آن ها بازرسی شد و مأموران موفق به کشف ۱۱۰قطعه چک پول ۵۰هزار تومانی، ۲قطعه چک پول ۱۰۰هزار تومانی، ۱۰۰قطعه اسکناس ۱۰هزار تومانی و ۲۰۰اسکناس ۵هزار تومانی شدند که همه آن ها جعلی بود.به گفته سرهنگ علیرضا حسینعلی، فرمانده انتظامی نیشابور، بررسی سوابق متهمان نشان داد که آن ها از متهمان سابقه داری هستند که با سابقه کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز می باشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چک پول اخبار حوادث چک پول مشکوک زنانه پول تقلبی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت عکس علیرضا خمسه در آمریکا علیرضا خمسه بازار آزاد بازیگر علی دایی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدوداً ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدوداً ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های تهران، البرز و مازندران به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6093185

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟