Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر انسیه خزعلی روز دوشنبه در این توییت یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری تجلی ارزش های انقلابی اسلامی در کاروان پاراالمپیک دیده شد.

‏وی افزود: بانوان ورزشکار قهرمان کشورم ثابت کردند با وجود کاستی ظاهری در جسم، می توان چالش‌ها را تبدیل به فرصت کرد و اگر بخواهند می شود.

به گزارش ایرنا، کاروان سردار دلها در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با کسب ۲۴ نشان  در جایگاه سیزدهمی جدول توزیع مدال ها ایستاد که از این تعداد سه مدال طلا توسط  ساره جوانمردی در تیراندازی، زهرانعمتی تیروکمان و هاشمیه متقیان در دوومیدانی برای نخستین بار کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین  ایران در ۱۰ دوره حضور در بازی‌های پارالمپیک در مجموع ۱۶۰ مدال کسب کرده است که ۱۱ مدال ( هفت طلا و چهار برنز) توسط پنج شیرزن قهرمان تصاحب شده است.

بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم تا ۱۴ شهریور ماه برگزار شد. 


.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مقام معظم رهبری حقوق زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مقام معظم رهبری حقوق زنان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مقام معظم رهبری حقوق زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد پولادگر سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در خصوص آماده سازی ورزشکاران جانباز، توان‌یاب، نابینا و کم‌بینای کشورمان اظهار داشت: بازی های پارالمپیک پاریس از ابعاد مختلفی دارای اهمیت است و قطعا یکی از سخت ترین رویدادهای ورزشی خواهد بود که کشور عزیزمان ایران در آن حضور یافته‌ است. از این رو کمیته ملی پارالمپیک با برنامه‌ریزی دقیق از ماه‌ها قبل اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی ورزشکاران را آغاز و این اردوها طبق برنامه در حال انجام است. با وجود محدودیت‌های موجود، تلاش شده تا بهترین امکانات برای آماده‌سازی ورزشکاران فراهم و دغدغه های این عزیزان مورد توجه قرار گرفته و برطرف شود.

وی در خصوص تعداد سهمیه های کسب شده گفت: تاکنون ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس توسط ورزشکاران کشورمان در رشته های پارادو و میدانی، پاراتیراندازی، پاراتکواندو، پاراتیراندازی با کمان، پاراشنا، والیبال نشسته و گلبال کسب شده است. در رشته های پاراوزنه برداری، پاراجودو، پاراکانو و همچنین پارادو و میدانی هنوز شانس کسب سهمیه داریم که این سهمیه‌ها به لطف خدا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش و انگیزه بالای ورزشکاران و مربیان دور از دسترس نیست.

سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای پارالمپیک پاریس افزود: اعزام در ۱۰ رشته ورزشی برای بازی‌های پارالمپیک پاریس قطعی شده است و با توجه به اصل کیفیت گرایی و سیاست‌های کمیته پارالمپیک لیست نهایی نفرات اعزامی طبق زمان تعیین شده توسط کمیته برگزاری بازی ها تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد. انتخاب نفرات اعزامی بر اساس سهمیه‌های کسب شده، عملکرد ورزشکاران در اردو ها و نتایج تست های آمادگی در راستای کسب نتایج مطلوب و مدال در بازی‌های پارالمپیک انجام خواهد شد و اعزام تیم گلبال نیز براساس ملاک های تعیین شده کمیته پارالمپیک قطعی شد.

پولادگر با اشاره به بودجه پیشنهادی کمیته ملی پارالمپیک برای سال ۱۴۰۳ افزود: انتظار داریم با توجه به اینکه در سال مهم برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک قرارداریم، بودجه کافی به منظور حمایت از کاروان اعزامی و حضور مقتدرانه ورزشکاران در این میدان بزرگ بازی‌های پارالمپیک پیش بینی شود. البته ما از مباحث بودجه ای به شدت نگران هستیم و امیدواریم دولت و مجلس آن را حل کنند.

پولادگر افزود: همواره مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران نسبت به مباحث فرهنگی و مرام پهلوانی تاکید داشته اند، از اینرو اهتمام ویژه نسبت به این موارد از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته ملی پارالمپیک است لذا اردوی تیم های ملی با حضور مربیان فرهنگی تشکیل می شود. همچنین برای نخستین بار روانشناسی دینی پایه توسط روانشناسان ورزشی حاضر در اردوهای ملی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای قهرمانان پارالمپیک اظهار داشت که اعلام مبلغ پاداش منوط به آگاهی کمیته از بودجه تخصیصی می باشد لذا پس از نهایی شدن این موضوع تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

پولادگر افزود: علاوه بر جوایز نقدی، حمایت‌های دیگری نیز از ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان انجام می‌شود. این حمایت‌ها شامل پرداخت کمک هزینه ماهیانه برای ورزشکاران و کادرفنی، تخصیص کمک هزینه برگزاری اردوها برای فدراسیون ها، اعزام به رویدادهای تدارکاتی بین‌المللی و ارائه خدمات تخصصی، پزشکی، روانشناسی، تغذیه و همچنین سنجش و ارزیابی عملکرد ورزشکاران بر اساس یافته های علمی در قالب آکادمی ملی پارالمپیک است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری فدراسیون ها و ورزشکاران برای انجام دقیق برنامه های پیش بینی شده، حضور ورزشکاران و کادرفنی در رویدادهای آموزشی به ویژه آموزش های ضددوپینگ و همچنین آزمون های سنجش عملکرد را ضروری دانسته و نسبت به اثر گذار بودن نتیجه آزمون های سنجش در اعزام ورزشکاران تاکید و ابراز امیدواری کرد کاروان پارالمپیک در بازی های پاریس خوش درخشیده و بار دیگر موفق به تاریخ سازی گردد.

کد خبر 6093760

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • سلگی: رویکرد حمایتی در اعزام گلبال به پارالمپیک داریم
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد