Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پس از تساوی 1-1 یوونتوس مقابل میلان در هفته چهارم سری آ، تیم مکس الگری با فقط 2 امتیاز در رتبه هجدهم جدول قرار گرفت.
به گزارش آریا، یوونتوس در تاریخ سری آ برای چهارمین بار پس از گذشت 4 هفته از فصل بدون برد است. (1942/43، 1955/56، 1961/62 و 2021/22) یوونتوس در هر 3 مورد قبلی در نهایت فاتح اسکودتو نشد و به ترتیب فصل را با رتبه های سوم، نهم و دوازدهم به پایان رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است یوونتوس بدترین شروع خود در سری آ طی 60 فصل اخیر را سپری می کند. آنها در فصل 1961/62 نیز پس از هفته چهارم دقیقا 2 امتیاز داشتند.
یوونتوس پس از چهار هفته از آغاز سری آ، هنوز بردی ندارد و در انتهای جدول جا خوش کرده است. یوونتوس فصل 22-2021 را به بدترین شکل ممکن شروع کرده است. تیم ماسیمیلیانو الگری با گذشت چهار هفته از سری آ، فقط دو امتیاز کسب کرده تا یکی از بدترین شروع های تاریخ این باشگاه رقم بخورد.
یوونتوس با تساوی خانگی 1-1 مقابل میلان، دو امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کالیاری، دیگر تیم دو امتیازی سری آ در رده هجدهم جدول سری آ قرار گرفته است. این یعنی بانوی پیر هم اکنون در منطقه سقوط سری آ قرار دارد؛ چیزی که به دیدنش عادت نداریم. انجام چهار بازی و کسب فقط دو امتیاز  به معنای بدترین شروع فصل یوونتوس از فصل 62-1961 است.
یوونتوس در حال حاضر با صدر جدول سری آ 9 امتیاز فاصله دارد که البته اگر ناپولی بازی فردایش را ببرد، این فاصله به 10 امتیاز خواهد رسید. فاصله بیانکونری با رتبه چهارم و منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، 7 امتیاز است. ماسیمیلیانو الگری روزهای بسیار سختی را سپری می کند و آن ها اگر می خواهند به کورس رقابت های سری آ برگردند، دیگر هیچ جایی برای اشتباه ندارند.
نتایج یوونتوس تا هفته چهارم سری آ 22-2021
هفته اول: اودینزه 2-2 یوونتوس
هفته دوم: یوونتوس 0-1 امپولی
هفته سوم: ناپولی 2-1 یوونتوس
هفته چهارم: یوونتوس 1-1 میلان
بازی تیم های یوونتوس و میلان در هفته چهارم سری آ با تساوی 1-1 به پایان رسید و با این نتیجه، یوونتوس در رده نازل هجدهم سری آ قرار گرفت. همین مسئله باعث شد هواداران میلان به تمسخر وضعیت این روزهای یوونتوس بپردازند. به گزارش فوتبال ایتالیا، 511 هوادار میلان که برای تماشای بازی تیم محبوب شان به تورین سفر کردند، پس از اتمام مسابقه و قرارگیری یووه در رده هجدهم سری آ، این شعار را سر می دادند:
به سری بی بر می گردید!
در همان حال هواداران یوونتوس به سرعت استادیوم را ترک کردند و البته ماسیمیلیانو الگری هم خیلی سریع به رختکن رفت. یوونتوس سال 2006 بنا به اتفاقات کالچوپولی، به سری بی تبعید شد اما پس از قهرمانی در فصل 07-2006 سری بی، مجددا به سری آ برگشت. 
ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از تداوم نتایج ضعیف تیمش در لیگ ایتالیا در مصاحبه با DAZN گفت: نیمه اول خوبی داشتیم و موقعیت های خوبی ساختیم. فقط یک بار به میلان فرصت دادیم اما در عین حال ممکن بود در پایان دیداری که تحت کنترل ما بود، شکست بخوریم. متاسفانه تمرکز و عزم مان را از دست داده ایم. فقط به کرنری که منجر به گل شد نگاه کنید، این یک سهل انگاری بود. تیمی که بازی را تحت کنترل دارد، نباید آن را از دست دهد. مشخصا به پیشرفت بیشتری نیاز داریم؛ خیلی بیشتر. 
پس از این شروع ضعیف و بدترین شروع فصل در شصت سال گذشته، یوونتوس را هنوز می توان مدعی اسکودتو به شمار آورد؟
این بازی، چیزی را از دیدگاه من در مورد یوونتوس تغییر نمی دهد. باید خیلی سریع یاد بگیریم در بازی ها سرسخت، متمرکز و بااراده باشیم تا بتوانیم نتیجه کسب کنیم. این بخشی از فرایند رشد عمومی برخی بازیکنان تیم است. اقرار می کنم در تعویض هایم اشتباه کردم. باید بازیکنان دفاعی تری وارد زمین می کردم تا از پیروزی یک گله مان محافظت کنیم. بنابراین مسئولیت اشتباهم را می پذیرم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس آلگری منطقه سقوط ماسیمیلیانو الگری بدترین شروع هفته چهارم دو امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!