Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران ارشد وزارت دفاع در واکنش به اظهارات سخیف و ‌یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ‌جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده قدرت دفاعی ملت بزرگ ایران و پیشرفت‌های متکی بر فناوری‌های جدید و نوآورانه علمی، دانشی و بومی، صرفاً برای حفظ امنیت و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی و تنها در جهت پاسخ دادن به هرگونه تهدیدات و تجاوز احتمالی تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت بزرگ و سلحشور ایران با اقتدار نشات گرفته از روحیه ایمانی و سلحشوری خود در تمامی صحنه های مواجهه و مقابله با دشمنان حاضر خواهند بود، افزود: مردم بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی همانند گذشته با هوشمندی، مجاهدت و استقامت پیروزی‌های شکوهمند دیگری‌ را رقم خواهند زد.

وزیر دفاع با تذکر شدید به دشمنان، بابت اظهارات سخیف شان تصریح کرد:‌ ایادی شیطان و رژیم‌های وابسته به قدرت‌های پوشالی از سر استیصال به یاوه‌گویی و اتهام‌زنی آورده اند.

آشتیانی با اشاره به ‌یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: از رژیم جعلی صهیونیستی که همواره شکست‌های بزرگ را از ملت ایران در کارنامه خود مشاهده می‌کند و در برابر افکار عموم مردم جهان و آزادی خواهان عالم سرشکسته است و تنها این توان را دارد که بغض و کینه خود را به رخ زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع بکشاند، جزء این انتظار نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در راه پیشرفت دفاعی و نظامی خود براساس دکترین دفاعی پیش خواهد رفت، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران قطعاً در برابر هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر دفاع تهدید رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند

وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی در مصر خواستار عدم اجرای حمله رژیم صهیونیستی به رفح شد.

به گزارش ایسنا، استفان سژورنه، وزیرخارجه فرانسه در سفری اعلام نشده به مصر گفت: «پیام پاریس و قاهره به اسرائیل این است که تصمیم حمله به رفح را اجرایی نکند.»

به نقل از شبکه اسکای نیوز، وزیر امور خارجه فرانسه تأیید کرد تلاش برای برقراری آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و غزه در ساعات آینده ادامه خواهد داشت.

سژورنه همچنین عنوان کرد: امیدوارم در صورت آتش‌بس در غزه، سه گروگان فرانسوی در لیست افرادی قرار گیرند که آزاد می‌شوند.

وی هشدار داد حمله به رفح، در جنوب نوار غزه، کمکی به دولت یهود در جنگ علیه حماس نخواهد کرد.

مصر، با قطر، یکی از کشورهای میانجی در این مذاکرات است.

پیش از سفر به مصر، وزیر خارجه فرانسه به لبنان و سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد