Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها به‌طور رسمی از ۲۰ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا آخر مهر ماه ادامه دارد، گفت: امسال سه چادر و پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح شهر و ۳۵ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردم نوع دوست را جمع‌آوری می‌کنند.

 علی خراسانی در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، افزود: پیش‌بینی کمک‌های مردمی برای امسال ۶۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: "جشن عاطفه‌ها" رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.

خراسانی افزود: بر همین اساس کمیته امداد، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هرچه سریع تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی‌نظیر مردم برعهده دارد، به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند و موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم شود.

این مقام مسئول از تحت پوشش بودن ۱۹۱۴ دانش آموز نیازمند و ۱۸۴ دانشجوی بی‌بضاعت خبرد اد و اظهارکرد: در حال حاضر ۸۵۴۴ حامی از این افراد حمایت می کنند.

خراسانی در ادامه بیان کرد:  ۸۰۷۶ خانوار به صورت ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند و میزان مبلغ مستمری واریز شده در ۵ ماهه نخست امسال ۱۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر با اشاره به اینکه ۵۸ خانواده به علت توانمند شدن از وضعیت تحت پوشش درآمده‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۴ هزار و۷۵۶ نفر تحت پوشش این نهاد هستند که از نفرات تحت حمایت، تعداد ۴۳۴۱ نفر زنان سرپرست خانوار به شمار می‌روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن عاطفه ها کمک ها مردمی استانی شهرستانها جشن عاطفه ها جمع آوری کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند