Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وبدا، در متن پیام بهرام عین اللهی که به مناسبت۲۱ سپتامبر(۳۰ شهریور) روز جهانی آلزایمر منتشر شده، آمده است: سلامتی بهترین نعمت خداوندی است که مراقبت صحیح از جسم وجان، یکی از راه های درست شکرگزاری از این عطیه الهی است.

وی افزود: از طرفی باید به یاد داشت که با  گذر عمر، توان انسان تحلیل رفته، جسم ضعیف تر شده و بدن با اختلالاتی مواجه می شود که امری طبیعی است و نباید عیب شمرده شود  و آلزایمر از جمله عوارض دوران کهنسالی است که با بالا رفتن سن، سلول های بافت خاکستری  مغز تخریب شده و حافظه فرد با مشکلاتی مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به یک میلیون نفر در ایران مبتلا به بیماری آلزایمر وجود دارند که با توجه به  پاندمی کرونا و عوراض ناشی از آن بی تردید این آمار بیشتر شده است.

عین اللهی افزود: ۲۱ سپتامبر روز جهانی آلزایمر فرصت مغتنمی است تا ضمن باز تعریف این بیماری، شهروندان را آگاه نموده تا گاه مواجهه با چنین بیمارانی، با نهایت مهربانی و صبوری پاسخگوی نیاز آنان باشیم.

برچسب‌ها آلزایمر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلزایمر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت آلزایمر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران