Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@09:49:40 GMT

نقشه مهندسی فرهنگی شهرستان کاشمر تدوین شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۰۴۹۹

نقشه مهندسی فرهنگی شهرستان کاشمر تدوین شود

امام جمعه کاشمر گفت: باید نسبت به تدوین برش شهرستانی نقشه مهندسی فرهنگی برای کاشمر اقداماتی انجام شود تا در چارچوب یک برنامه مشخص حرکت کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام جواد طاهری در دیدار با خبرنگاران شهرستان کاشمر اظهار کرد: نمازجمعه به‌عنوان یک رسانه جمعی در اختیار قرار گرفته شده است که به‌خوبی می‌توان از این تریبون برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان این‌که همه می‌توانند مسائل و مشکلات خود را طرح مسئله کنند و باید نقشه پیشرفت شهرستان تهیه شود، ادامه داد: امام جمعه در شوراهای مختلف حضور دارد و با کمک مسئولین و قرارگاه فرهنگی مردمی، می‌توانیم برای مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی، نقشه راه تدوین کنیم که هر ساله این مسائل می‌تواند بروزرسانی شود. امام جمعه کاشمر افزود: در بعضی از جلسات فقط به موضوعات داخلی بعضی ادارات پرداخته می‌شود که باید برای تصویب و تقویت طرح‌های مورد نیاز برنامه‌ریزی کرد. وی با بیان این‌که نمازجمعه یک اجتماع جریان‌ساز است و نباید به‌عنوان یک رسانه قوی برای یک جناح و قوم خاصی باشد، خاطرنشان کرد: همه باید از این سنگر وحدت بخش استفاده کنند، مسئولیت امام جمعه دعوت به وحدت است چون چند صدایی و اختلاف در شهرستان انگیزه کمک مرکز استان به شهرستان را کاهش می‌دهد. طاهری اضافه کرد: نقشه فرهنگی کشور در ۱۲۰ صفحه ابلاغ شده که سال‌ها است در کتابخانه‌ها خاک می‌خورد ولی طی یک سال اخیر برش استانی برای آن ارائه شده که باید نسبت به تدوین برش شهرستانی این نقشه مهندسی فرهنگی، اقداماتی انجام شود تا در چارچوب یک برنامه مشخص حرکت کنیم. وی از شورای فرهنگ عمومی به‌عنوان محلی برای سیاست‌گذاری، تصویب و تقویت طرح‌ها نام برد و گفت: ما نه نقشه داریم و نه مهندسی فرهنگی می‌کنیم و باید سبک مهندسی فرهنگی به‌عنوان یک نقشه تدوین و در دسترس قرار گیرد. امام جمعه کاشمر با تأکید بر این‌که خبرنگاران با همراهی و هم‌فکری رسانه، می‌توانند در راستای کمک به رفع مشکلات و معضلات جامعه و تلاش برای ارتقا و پیشرفت منطقه اثرگذار باشند، ادامه داد: منطقه ترشیز به لحاظ ظرفیت و استعداد به‌عنوان یک منطقه کشاورزی شناخته شده است که باید برای تقویت این حوزه به‌دنبال طرح‌هایی در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط بود. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امام جمعه کاشمر مهندسی فرهنگی مهندسی فرهنگی عنوان یک امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»