Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از  قشم، نسرین نانوایی قشمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با این تفویض اختیار صدور گواهی بهداشت، برای کالاها و محصولات تولید شده جهت صادرات در کوتاه ترین زمان ممکن و در قشم انجام می گیرد.

وی ادامه داد: گواهی بهداشت یکی از مواردی است که موجب اعتبار محموله های صادراتی شده و زمینه ساز حضور پررنگ تر محصولات و کالاهای تولید شده در بازارهای هدف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره قشم و نزدیکی به بازار کشورهای حوزه خلیج فارس و امکان تجارت با سایر کشورها، صدور گواهی بهداشت می تواند، تسهیل کننده صادرات باشد. 

نانوایی قشمی در پایان خاطرنشان کرد: براساس تفویض اختیار صورت گرفته صادرات محصولاتی مانند ماهی خشک از قشم به سایر کشورها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

46

کد خبر 1556525

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد گواهی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه